Cho-san Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Heisann. Eg ser etter ein Liten og tynn telefon. Gjerne smarttelefon, men det er ikkje eit krav. So hovudkravet er eigentleg i forhold til størrelsen. Gjerne i ein litt lav prisklasse, men alle forslag blir mottatt med stor takk! Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nokia Express Music er ganske liten og velidig tynn. Men er ikke en smarttelefon. Den er vel også et par år gammel. Tenker du på en touchtelefon eller en med taster? Og definer lav prisklasse Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Det er ein Express music som skal byttast ut Det er av ingen betydning om det er touch skjerm, eller fysiske tastar. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Vil anbefale deg å ta en titt på denne linken Lenke til kommentar
spacemonster Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg har funnet ut at det beste er som regel å gå å prøve telefoner i butikken. Noen av de billige smarttelefonene er så treige at jeg tror du vil få psykiske problemer. Jeg har hatt en del telefoner, og de telefonene som ikke har vært smarttelefoner har vært mye kjappere i bruk enn billige smarttelefoner. Vær forsiktig så du ikke går i den fellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå