Janne caspersen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Konfirmant Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Dette var et herlig bilde Janne av en flott konfirmant. Fin plasering og flott komponert. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Liker uttrykket og det fine lyset du har fått frem som frem hever ungdommen. Bra Lenke til kommentar
wasco Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Et flott komfimasjonsbilde med fin utstråling og vakkert lys. Men dessverre fungerer ikke midtstillingen for meg. Jeg opplever kompet tungt og statisk. Et kutt i høyre kant og også litt i toppen ville gitt mer dynamikk Lenke til kommentar
Janne caspersen Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Tusen takk for kommentarer dere:) wasco: Jeg er ikke uenig med deg når det gjelder komposisjon, jeg har croppet tettere til høyre og i topp, men opplever det litt trangt. Jeg må nok jobbe en del med kameravinkling (perspektiv) under opptak i tiden fremover, det var veldig uvant å fotografere med fullformat Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Rene Synnøve Solbakken dette. Flott bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg