kreo5 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Har bestemt meg for å kjøpe iphone og hører rykter om lanseringsdato for iphone 4S/5 i September. Problemer er; jeg har pengen nå, skal jeg kjøpe iphone 4, 2 mnd før den nye kommer, eller spare pengene og heller vente til 4S/5 kommer? Vet noen forresten om hvor lang tid det tar fra den er lansert til man evt. kan forhåndsbestille i norske butikker/applestore? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Spar pengene du har, og vent til iPhone 5 kommer, eller kjøp deg noe annet enn iPhone, som i mine øyne er oppskrytt Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hadde vi fått vite om de tekniske informasjonene nå kunne vi nå gitt deg våre anbefalinger, men det blir vanskelig. Om vi kunne sammenligne dette med iPad 1 og 2 så er det kanskje mer verdt å vente til iPhone 4S/5 med tanke på dobbelkjerne prosessor? De som venter, venter ikke forgjeves? Jeg har et inntrykk på at iPhone-brukere ikke behøver denne ekstra kjernen da de fleste sier det iPhone4 er allerede så stabilt og raskt enn alle andre mobiler. Om det er sant kan vel de vare selv da jeg ikke er en iPhone bruker. Hovedforskjellene mellom iPad 1 og 2 er vel at den seneste kom med dobbelkjerne og kamera? Har også hørt at dobbelkjerne er mest bruk til å multitaske. iPad1 greier fortsatt å gjøre en del av det 2'ern kan så man vil ikke gå glipp av så mye. Om jeg hadde vært deg kreo5, hadde jeg ventet til iPhone4S/5 da det allerede finnes bedre alternativer pr dags dato ute i butikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå