Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Skubbet ned i trapp på nach

fivestar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble i natt/dag skubbet ned trappen av en fyr på nach og nå har jeg brukket tann og en veldig vond høgreben. Det jeg lurer er om jeg skal anmelde dette her ettersom det er er et ganske brutalt overfall og jeg kunne faktisk brukket et ben eller flere.

Det heile startet da eg uheldig klart å søle en mugge med drikke. Da eieren og noen kompiser av han mente at jeg ikke gadd å tørket det opp ble det litt hete diskusjoner. Men jeg skulle tørke det opp men da kom det en annen person i forkjøpet og fikk det tørket. Det ledet til at jeg skulle gå derfra noe jeg gjorde men skulle innom toalettet.

Der var det opptatt så jeg gikk opp i andre etasje i håp om å finne et toalett der og men da kom eieren og skrek og lurte på hva jeg gjorde her osv. Det endte med at han dyttet meg flere ganger og det når jeg var på vei ned. Jeg landet med ansiktet i bakken eller inn i veggen foran meg. Jeg klarte heller ikke å gå og ble hjulpet av en kompis ettersom jeg haltet. Nå tenkter jeg på å anmelde vedkommende men har jeg en god sak? Jeg har eigentlig ikke lyst å anmelde ettersom det kan få veldige konsekvenser for meg og vedkommende, pluss at vi var påvirket av alkohol. Men om jeg skal fikse tanna blir det veldig dyrt for meg.

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig kommer dette til å løses i konfliktråd slik at du får betalt ny tann og personen slipper å få noe på rullebladet. Selvsagt vil det bli litt dårlig stemning mellom deg og han det har skjedd, så du får vurdere selv hvordan du vil gjøre det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det foressten lurt/nødvendig av meg å si til vedkommende at jeg anmelder han? Vi er bare bekjente av hverandre siden vi bor på bygda og jeg har ikke noe særlig lyst å snakke med han. Nevnte uansett før jeg gikk hjem igjen at jeg kom til å anmelde han.

Endret av fivestar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...