sedsberg Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Har en maskin som kjører bl.a. Apache og har registrert adresse hos no-ip.com. Problemet jeg har er at på én maskin jeg har her så får jeg opp http://searchportal.information.com når jeg skriver inn adressen. Og attpåtil kun i Firefox. I IE fungerer det helt topp. Har også testet to andre maskiner hvor alt er som det skal. Har sjekket maskinen med NOD32, Spybot S&D og MBAM uten å finne noe mistenkelig. Lenke til kommentar
djbizie Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kan det være at maskinen har statisk ip? Sjekk dette først, om ikke kan det være at firefox-instillingene er satt til å gå gjennom proxy feks. ? For å sjekke statisk IP kan du gå til: Start - Kjør - skriv "ncpa.cpl" etterfulgt av enter - dobbeltklikke på den tilkoblingen du bruker. Om du nå åpner feks IPV4 eller IPV6 kan det være at det står noe nerderst. Om ikke kan du sjekke i firefox. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Se der ja! Instillingene i FF var av en eller anna merkelig grunn satt til "use system proxy settings". Satt dsen til "no proxy" og alt ser ut til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå