Gå til innhold

Billigste løsning for lyd?

Anbefalte innlegg

Hei. Har 2 valg. Må ta spillinga på rommet mitt pga felles stue:/. Jeg har en 42" tv på fellesstua nå og romkameraten min har en 32" tv nå som han ikke bruker. Den har kun optisk utgang for lyd. Jeg har bra anlegg som blir på stua for gromlyd til film:)

Jeg har tenkt på å ta store tven på rommet mitt og lille på stua men blir jo veldig kjipt å se tv og film på liten skjerm så nå tenkte jeg på å droppe å kjøpe en gamingstol og heller billig anlegg med optisk ut:). Finnes det billog anlegg med optisk ut Under 1500 kr. Gjerne pc anlegg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den på stua fra før av. Trenger ikke no dyrt på soverommet:). Bare noe til gaminga. Kanskje jeg heller skal kjøpe gamingheadsett til ps3

Headsett er helt klart noe som fungerer, men da bør du tenke på og skaffe noe som er behagelig og ha over ørene, selv har eg et billig drit headsett fra KOSS, og det er grusomt og ha på over lengere tid.

Men kan annbefale Steelseries Siberia V2.

En kamerat har dette, og det er helt nydelig og ha på! Skal handle dette selv nå før BF3 kommer ut. :cool:

Lenke til kommentar

Den kan jeg ikke bruke. Må ha usb kontakt til ps3. Tven har kun optisk lyd ut og ikke headphones:(. Noen tps?

Min kamerat bruker nå det sitt på sin PS3, mulig han bruker en slags konverter? Minijack til USB bør da finnes et sted? Komplett har det garantert! ;)

Lenke til kommentar

Den kan jeg ikke bruke. Må ha usb kontakt til ps3. Tven har kun optisk lyd ut og ikke headphones:(. Noen tps?

Min kamerat bruker nå det sitt på sin PS3, mulig han bruker en slags konverter? Minijack til USB bør da finnes et sted? Komplett har det garantert! ;)

Om det finnes til ok pris kan jeg like godt gå for gamingstolen:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...