Gå til innhold

Har hele Norge gått bananas? To nye drap.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir det heeelt Texas hvis vi ikke skynder oss å bli kristne! Å nei vent, Breivik var kristen...hva gjør vi da? :hmm:

 

Breivik er ikke kristen.

 

Men politi og media går ut med dette fordi folk skal lære at de nye"potensielle terrorister" som må overvåkes er etnisk norske nasjonalister dvs alle som er imot regjeringens politikk, hvite såkalte "høyreekstremister" og kristne.

Det er derfor media har gått ut med artikler hvor disse gruppene henges ut og mistenkeliggjøres i forbindelse med disse to falsk flagg-aksjonen i Oslo.

Lenke til kommentar

Finnes det en statistikk på hvor mange som ca blir drept hvert år, i Norge?

Tall for 2009 finnes på denne siden:

http://www.ssb.no/emner/03/01/10/dodsarsak/kap-xx-v01-y89.html

Merk at du må bla litt ned for å få tallene for drap.

 

Takk, altså 31 mennesker ble drept i 2009 da. Det er et statistisk sammentreff tydeligvis.

Det finnes statistikk for andre år også på SSB.no, men jeg fant bare frem 2009 fordi det er så kort tid siden.
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Dersom han går etter muslimer, hvorfor dreper han da ikke muslimer?

Han tar heller problemet ved roten. Det han ser som et problem, vel å merke.

 

Jeg tror ikke dette har noen sammenheng. Dersom man legger godviljen til, så er det mange skumle sammenhenger der ute.

Lenke til kommentar

Breivik er ikke kristen.

Jo han er kristen, det har han selv sagt. Uansett hva du mener om saken.

 

Ser du prøver deg på "no true scotsman" argumentet. Tror du at du klarer å lure noen med det?

 

Glem det. Du er av samme ekle ulla. Fra nå av er du ignorert, jeg kan like gjerne kaste bort tiden på 1500 sider manifesto som å lese dine meninger.

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Breivik er ikke kristen.

 

Men politi og media går ut med dette fordi folk skal lære at de nye"potensielle terrorister" som må overvåkes er etnisk norske nasjonalister dvs alle som er imot regjeringens politikk, hvite såkalte "høyreekstremister" og kristne.

Det er derfor media har gått ut med artikler hvor disse gruppene henges ut og mistenkeliggjøres i forbindelse med disse to falsk flagg-aksjonen i Oslo.

 

Ingen er gått noe mer ut med det enn Breivik selv, som er så fundamentalistisk at han vil drive alle ikke-kristne ut av Europa, øke kirkens makt, forby abort, putte "umoralske" mennesker i reservater og gjenopprette tempelridderordenen som et slags kristent svar på SS. Høres ut som et koselig samfunn det legges opp til her.

 

Det betyr selvfølgelig ikke at det plutselig skal bli illegitimt å være verken kristen eller høyreekstrem, men det er vanskelig å unngå en folkelig stigmatisering etter en slik hendelse og det er det ingenting å gjøre med. Ironisk nok er det akkurat det samme problemet muslimene sliter med.

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd å advare folk bla på dette forumet i lang tid, så er jeg kommet til at folk flest i Norge fortjener så inderlig all overvåking ol som regjeringen legger opp til.

Ja de lengter slik etter det totale fascistiske overvåkingssamfunn at de kan nesten ikke vente, men de trygler og ber på sine knær om at regjeringen skal innføre mer overvåking.

 

For de av oss som ikke vil bli overvåket 24 timer i døgnet uansett hvor vi er, så er slaget dessverre tapt.

Videre diskusjon nytter ikke, og spesielt ikke på dette forumet hvor jeg har inntrykk av at ca 95 % av de som er her er pk-ere som ønsker overvåking og som er lojale spyttslikkere for regjeringen.

 

De av oss som enda er i stand til å tenke selv, så er det ikke mer å gjøre her, vi får bare innse at vi ikke er velkommen her, og forlate forumet slik at disse lydige spyttslikkerne for regjeringen kan få diskutere i fred.

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvd å advare folk bla på dette forumet i lang tid, så er jeg kommet til at folk flest i Norge fortjener så inderlig all overvåking ol som regjeringen legger opp til.

Ja de lengter slik etter det totale fascistiske overvåkingssamfunn at de kan nesten ikke vente, men de trygler og ber på sine knær om at regjeringen skal innføre mer overvåking.

 

For de av oss som ikke vil bli overvåket 24 timer i døgnet uansett hvor vi er, så er slaget dessverre tapt.

Videre diskusjon nytter ikke, og spesielt ikke på dette forumet hvor jeg har inntrykk av at ca 95 % av de som er her er pk-ere som ønsker overvåking og som er lojale spyttslikkere for regjeringen.

 

De av oss som enda er i stand til å tenke selv, så er det ikke mer å gjøre her, vi får bare innse at vi ikke er velkommen her, og forlate forumet slik at disse lydige spyttslikkerne for regjeringen kan få diskutere i fred.

 

Snakker du om DLD?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...