Gjest Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hei Hei =) Jeg skal nå starte på VGS og skal også flytte hjemmeifra. Derfor trenger jeg en laptop som jeg skal ha på skolen, men som jeg også kan sitte og game på utover kvelden Jeg har klart å finne to stykker som kan duge, men siden de er ganske like sliter jeg med å bestemme meg... Derfor håper jeg noen her med litt mer peiling kan hjelpe meg Acer Aspire 5755G 15,6" HD Toshiba Satellite P750-103 15.6" HD LED Hvis noen har noen andre gode forslag til rundt den samme prisen så er det bare å tipse =) På forhånd takk! Mvh Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Toshiba maskinen du har valgt deg ut har en såkalt hybriddisk, snurredisk med 4GiB flash som skal gjøre den raskere. Også er den oppgitt til å ha en time mer batteritid, men batteriene av samme kapasitet så jeg ville tatt det med en klype salt. Utover det så kan jeg bare si at jeg har dårlige erfaringer med Acer. Jeg syns maskinene har dårlig byggekvalitet og har en tendens til å gå fortere i stykker enn andre maskiner. Edit: La merke til at det er dobbelt så mye ram på Acer maskinen, men om du skulle få behovet kan du alltids oppgradere relativt billig senere. Endret 24. juli 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Tusen takk!=) Må si meg helt enig med deg der. Men så er det også 250GB mer plass på Acern... Tidligere har jeg hatt "lillebroren" til denne Acer pcen... Og Har hatt litt problemer ja, men har fått tilbake på garantien.. Hvor mye vil forskjellen på hastigheten på harddiskene ha å si på ytelsen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå