protoneedhelp Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg er 17 år og holder på med å øvelseskjøre. På Trafikalt grunnkurset fikk jeg lært mye, men ikke så mye om skilter. Finner det bøker som jeg kan lære hva de forskjellige skiltene betyr Og regler osv? takk på forhånd Lenke til kommentar
hean Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg er 17 år og holder på med å øvelseskjøre. På Trafikalt grunnkurset fikk jeg lært mye, men ikke så mye om skilter. Finner det bøker som jeg kan lære hva de forskjellige skiltene betyr Og regler osv? takk på forhånd Teoriboka for bil kanskje? Lenke til kommentar
anna1992 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ja, det finnes en bok som heter "Veien til førerkortet", der står det mye om trafikken. Du kan få kjøpt boka hos din lokale bokhandel eller hos en kjøreskole. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Ja, det finnes en bok som heter "Veien til førerkortet", der står det mye om trafikken. Du kan få kjøpt boka hos din lokale bokhandel eller hos en kjøreskole. Ja, det finnes en bok som heter "Veien til førerkortet", der står det mye om trafikken. Du kan få kjøpt boka hos din lokale bokhandel eller hos en kjøreskole. takker! Endret 24. juli 2011 av protoneedhelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå