BGirlStine Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Dette er kanskje et dumt spørsmål, men jeg har aldri i min tid selv puttet kontanter inn på bankkontoen min. Jeg har i det siste brukt litt mer penger på ting enn jeg burde ha gjort, og vil ikke at moren min (som kommer til å være der), skal se kontobalansen min, siden den er noen tusen under det hun sikkert tror. Spørsmålet mitt er da: Når du bruker en slik maskin i banken der du enkelt mater den penger, vil den under noe tidspunkt vise kontobalansen din? Endret 25. juli 2011 av BGirlStine Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ja, alle transaksjoner på kontoen din forekommer på kontoutskriften din. Er du under 18 siden du spør? Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Ja, det er jeg. Mener du da at det vil stå hvor mye jeg har på kontoen min på selve maskinen? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 ja du får opp den nye saldoen din når transaksjonen er ferdig, men det er ikke vanskeligere enn å bruke en minibank så du klarer det lett på egen hånd Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 ja du får opp den nye saldoen din når transaksjonen er ferdig, men det er ikke vanskeligere enn å bruke en minibank så du klarer det lett på egen hånd Problemet er ikke at jeg ikke klarer det selv, problemet er at hun kommer til å være der uansett og se beløpet. Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) hvordan det fungerer i min bank: -første man gjør er putte myntene i en marskin som teller disse automatisk. (den viser ikke hvor mye penger som er på kontonen) -når den er ferdig med å telle printer den en lapp som sier hvor mye det var. (ikke hvormye du har på kontoen) -man levere lappen og sedlene og gir dem til en dame bak disken og hun teller dem. -Dame bak diske vil spøre om kontonummer. så langt er det ikke noe fare for at noen skal få vite hvor mye som er på kontoen. -man får en kvitering på hvor mye mann her satt inn, på hvilken konto og hvor mye som er der nå Et anet spørsmål. Kan du dra alene å sette inn pengene? Endret 24. juli 2011 av Zorgeir Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 hvordan det fungerer i min bank: -første man gjør er putte myntene i en marskin som teller disse automatisk. (den viser ikke hvor mye penger som er på kontonen) -når den er ferdig med å telle printer den en lapp som sier hvor mye det var. (ikke hvormye du har på kontoen) -man levere lappen og sedlene og gir dem til en dame bak disken og hun teller dem. -Dame bak diske vil spøre om kontonummer. så langt er det ikke noe fare for at noen skal få vite hvor mye som er på kontoen. -man får en kvitering på hvor mye mann her satt inn, på hvilken konto og hvor mye som er der nå Et anet spørsmål. Kan du dra alene å sette inn pengene? Takk for detaljene. Jeg tviler på det, siden det allerede ble planlagt at jeg skulle sette inn pengene mine i banken før jeg flytter utenlands, samtidig med da moren min skulle sette inn noen andre penger for lillesøsteren min. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 har du brukt alle pengene på hasj eller Lenke til kommentar
BGirlStine Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 har du brukt alle pengene på hasj eller Selvsagt ikke. Det er ikke mange tusen det er snakk om, rundt fem vil jeg tro, det er bare at noen utenlandsturer viste seg å være mye dyrere enn forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå