Gå til innhold

Hobby-tips?

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Kunne sårt trengt noen tips til hobbyer. Har lenge lett er noe som høres spennende ut og som samtidig kan gjør at jeg holder meg i form. Altså mer en sport. Har tidligere spilt basketball, men er lite tilbud til klubber i Trondheim for en 20-åring. Har snart skaffet meg billappen så mulig det kunne vært noe med motorsport? Ikke råning ;). Noen forslag? Kunne trengt en hobby som kan nytes både om sommer og vinter, eller to som jeg kan holde på med i hver sin årstid.

Takker for forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo kjøpe elektrobil da blir det som oftest mer kjøring enn skruing. Men jeg kjøpte nitrobil selv som skal selges er ikke mye skruing har kjørt max 10 tanker og skrudd fast igjen en skrue og tatt av litt sot på tennpluggen etter vintern. Ellers så er det kun vanlig vedlikehold.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Friluftsliv er mitt tips. Kjøp deg telt, sovepose og sekk. Gå langt inn i Børgefjell, og kjenn på livet! Ellers er padling, terrengsykling og klatring fine aktiviteter.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Også må jeg nå få komme med et tips, nemlig ridning/hest! Veldig fin og sunn hobby.

Jeg kjenner også flere som har dykking som hobby, det virker veldig interresant synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...