protoneedhelp Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg har en VW passat, og jeg har alltid lurt på hva den greia er. Denne bilen kjøpte jeg i oktober. ukjent.bmp takk på forhånd. Lenke til kommentar
Andreassen96 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 hvor er den plassert, og hvilken årsmodell er bilen ? Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Ser jo ut som et snøkorn det ene "ikonet" der. Kan det være noe så enkelt som noe avising? Eller avkjling? Har du testet den før? Og ellers, hvilken årsmoddel er det snakk om her, og hvor er den plassert? Endret 24. juli 2011 av Mr. Myhre Lenke til kommentar
Unge.Lafton Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Dette ser ut som luftdyse til avkjølt hanskerom. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 hvor er den plassert, og hvilken årsmodell er bilen ? passat 04. Den er plassert i hanskerommet. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 hvor er den plassert, og hvilken årsmodell er bilen ? passat 04. Den er plassert i hanskerommet. Da er det helt sikkert hva Unge.Lafton sa, luftdyse til avkjølt hanskerom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå