eirikst Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Tenkte jeg skulle prøve meg på noen nyhetsgrupper. Har en Agent til å lese dem med men finner ingen grupper! Hvor finner jeg gratis nyhetsgrupper? Noen som vet? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Prøv server= news.<ISP>.no ? Få agenten til å laste ned alle mulige grupper. Lenke til kommentar
eirikst Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Takk takk, men hva mener du med <isp>? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Takk takk, men hva mener du med <isp>? ISP = Internet Service Provider (Internettleverandør) eksempelvis telenor, tiscali, firstmile osv osv så det han mente var f.eks: news.tiscali.no Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Du finner dem jo også på webben for eks. her eller her Synes det kan være vel så greit det, for da kan du gå fritt rundt på alle gruppene akkurat som på et forum omtrent. Bare at det tar litt tid før postene kommer opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå