Skillsmoisture Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Tittelen sier det meste. Har lenge tenkt på det, men ikke fått gjort det. Jeg synes at det passer bra å vise sin støtte nå. Har søkt på Google, men fikk ikke opp noen direkte lenker. Takk for svar Lenke til kommentar
satchman Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det er da ganske tydelige muligheter til å melde seg inn på AUF sin hjemmeside. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Sjekk på nettsidene til Arbeiderpartiet. EDIT: satchman var raskere en meg Endret 24. juli 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det heter auf.no. Gå dit, så finner du en link til innmeldingssiden. Geir Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 auf.no er en god begynnelse. du kan jo sjekke der. Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 åhh.., har vært inne på auf.no så rett og slett ikke den boksen Takk alle for raske svar Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvis du skal melde deg inn for å vise din støtte til ofrene, synes jeg det blir for dumt. Hvis du skal melde deg inn fordi du støtter APs politikk, og samtidig vil vise din støtte, både for ofrene og for partiets politikk, synes jeg det er en god ting å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Skillsmoisture Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Selvfølgelig er jeg ikke dum-snill. Støtter fullt ut Arbeiderpartiet (s politikk) og AUF. Tenkte at med det som har skjedd nå, så passer det bra å vise at vi ikke knekkes, hverken AUF, demokratiet, Norge, og alle andre politiske partier. Ser at jeg kunne inkludert det i førsteposten så det ikke virket fullt så... dumt Endret 24. juli 2011 av Skillsmoisture Lenke til kommentar
Engasjert97 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har selv tenkt til å melde meg inn i AUF, jeg gleder meg til å vide mine meninger. Kanskje vi ses engang;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå