LarZen Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Retningslinjer for tråden: Alle innlegg uten tilbud rapporteres og vil bli slettet. Brukere som fortsetter å trosse de enkle reglene som er satt vil bli straffet deretter. Ingen requests. Søk heller opp billigste pris selv, og post tilbudet i denne tråden. Postene skal inneholde linker til konkrete tilbud. Ingen bruktmarkeder, "billige spill hos Elkjøp for tiden..." osv. Begrens off-topic prat. Unødvendige og ikke-informative poster slettes. Dersom du har spørsmål om tollbehandling og betaling av merverdiavgift ved kjøp fra utlandet, les her -og bruk denne tråden til å stille spørsmål. The Witcher 2 Premium Edition 157kr ink frakt fra Zavvi.com (NB: ca 1 mnd levering) 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Monkey Island: Special Edition - Collection £9.99 Super Meat Boy: Ultra Edition £17.99 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Dungeong Siege 3 Limited Edition 113kr ink frakt. Crysis 2 122kr ink frakt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Beklager om dette er altfor offtopic. Men tenkte det kunne vært greit om folk anbefalte sider hvor de selv har god erfaring eller kjenner noen som har bestilt derfra. Tenker på om folk nevner tilbud på sider de selv ikke har noe kjenskap til, men ser at spillet er billig. Det er jo litt surt å gå på en smell, etter man har sett et tilbud i tråden for å så merke at siden er useriøs etc. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Just Cause 2 89kr +frakt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) =VideoGames&f[platform]=PC&price=1&price_max=200"]Samtlige PC-spill på Biit.no som koster under 200 kr Aha, det brøt visst med trådens retningslinjer. Da slenger jeg på to konkrete forslag derfra: The Witcher 2 183 kr BF:BC2 76 kr Merk at Biit.no er en norsk Amazon-forhandler, som spesialiserer seg på spill, film og bøker. Disse shippes direkte fra amazon.co.uk. Shipping er også gratis når man handler for et visst minstebeløp, som jeg ikke kan i hodet. Endret 26. juli 2011 av srbz Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 G2Play har mye billig. De selger produktnøkler og ikke retail, imidlertid, produktnøklene sendes pr epost. Kjøpte selv F.E.A.R. 3 derfra i dag, fikk nøkkelen etter 2 minutter, registrerte i Steam og alt virket som det skulle. Eksempler på spill: F.E.A.R. 3 til 147,- (med dagens kurs) Witcher 2 til 147,- (også med dagens kurs). Dette er Steam-versjonene, G2Play selger også produktnøkler til Origin, men sjekk hva det står før du kjøper. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 G2Play har mye billig. De selger produktnøkler og ikke retail, imidlertid, produktnøklene sendes pr epost. Kjøpte selv F.E.A.R. 3 derfra i dag, fikk nøkkelen etter 2 minutter, registrerte i Steam og alt virket som det skulle. Eksempler på spill: Witcher 2 til 147,- (også med dagens kurs). Genial side, akkurat det jeg er ute etter =) Blir vel til at jeg kjøper The Witcher 2 når jeg kommer hjem idag. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) G2Play har mye billig. De selger produktnøkler og ikke retail, imidlertid, produktnøklene sendes pr epost. Kjøpte selv F.E.A.R. 3 derfra i dag, fikk nøkkelen etter 2 minutter, registrerte i Steam og alt virket som det skulle. Eksempler på spill: F.E.A.R. 3 til 147,- (med dagens kurs) Witcher 2 til 147,- (også med dagens kurs). Dette er Steam-versjonene, G2Play selger også produktnøkler til Origin, men sjekk hva det står før du kjøper. Jeg har undesøkt litt rundt denne siden og den er ikke godkjent på noen som helst måte av Steam. Du kan risikere å miste alle spillene du har kjøpt via G2Play på Steam. Kontoen kan også i verste fall bli bannet. Jeg har gått i diskusjon på Steam forumet hvor tråden ble fort stengt og forum kontoen min fikk en advarsel. Diskusjon med moderatorene var kort og grei, den siden er ikke lovlig. Så folk burde ikke kjøpe noe fra den siden om en ikke vil risikere reprisaler ifra Steam. Tråden skal fra dette punkt være kun med priser og minimal diskusjon rundt pris. Andre ting får brukere ta via PM eller i andre tråder. Takk! Endret 27. juli 2011 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Humble Indie Bundle #3 er ute. 5 titler: Crayon Physics Deluxe, Cogs, VVVVVV, Hammerfight, And Yet It Moves Pris: Man velger selv. Gjennomsnittet per nå er $4.73 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Førsteposten får meg til å tenke at denne tråden primært dreier seg om fysiske, retail PC-spill på salg, snarere enn digital distribusjon - enten det er snuskete steder som G2Play eller mer seriøse aktører. Er det tanken, og burde det i så fall inkluderes i trådtittel? Noe annet å tenke på er kanskje en tilsvarende tråd for tilbud på digitale spill, som ikke er butikk-eksklusiv. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kan nevne at Humble Indie Bundle #3 (se over) har lagt til spillet - Steel Storm: Burning Retribution Betaler man mer enn gjennomsnittet, så får man i tillegg (fra Bundle #2) spillene - Braid - Machinarium - Cortex Command - Osmos - Revenge of the Titans Som før får man også koder som lar en laste ned spillene fra Steam, for dem som liker det. Lenke til kommentar
dupelix Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Divinity 2 The Dragon Knight Saga til 89,- på CDON. Bestiller man innen 8. august sendes det fraktfritt. Bestilte dette i går, tenkte jeg skulle se om det kunne tilfredstille rpglysten frem til Skyrim kommer. Har jo fått strålende omtaler bl.a her på Gamer.no: Anmeldelse: Divinity 2: The Dragon Knight Saga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå