Bazze Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hei Bruker Adobe Premiere 6.5. Ofte når jeg har lagt til filmklipp i "Bin" og skal trekke det ned til timeline, så tryner programmet (type "Det har oppstått et problem og Premiere må avsluttes"). Noen som har vært borti samme problem?? Bruker forøvrig IBM Thinkpad T40, XP Pro SP1, 1gb RAM. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Bruker du noe antivirusprogram på maskinen din? Kan i så fall være lurt å deaktivere denne når du redigerer. Lenke til kommentar
fukas Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Premiere 6.5 kræsjer hos meg når jeg har jobbet i Monitor-vinduet og skal lukke det ned (på Timeline). Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg veit ikke hva feilen skyldes, men du kan prøve å besøke nettsiden til adobe og oppgradere til versjon 6.01 eller 6.02. NB: når du oppgraderer til v6.02 er det mange som får problemer om de har et eldre videokamera da driverne for disse bare blir emulert via nyere kameras drivere. Ofte blir feilen at det ikke går an å spille tilbake til tape. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Sjekk codecene du har installert. Har erfart at nimo codec pack tryner Premiere. Bruk heller stabile mpeg2, divx, xvid og mpeg4 codecer som du finner på nettet. Er filene store, så kan det lønne seg å ha flere scratchdisker. Men ikke på systemdisken. Bruker selv to fysisk forskjellige volum til scratch og rendring, og en tredje som systemdisk. Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Kan du gi litt tips om spesifikasjonene på PC'en og hva du har inne av ekstra kort og programmer? Prøv også å deaktivere anti virus program mens du redigerer. Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Jeg tror det har løst seg. Jeg fjernet en codec som ikke var Microsoft, og etter det har ikke Premiere tryna.. Takk for tips ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå