Skogslik Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg tenker og handle dette, da play.com har det til en fin pris med alle tillegspakkene. Men er det noe forskjell på Xbox og Ps3 utgaven? Noen av dem som sliter med dårligere grafikk eller andre ting? Takk for alle svar Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det du egentlig spør etter er hva forskjellen på xbox og ps3 er. Og der er generelt sett xbox dårligst innen grafikk. Det kan hende PS3 versjonen er skrudd ned, men det vet jeg ikke. Hadde gått for PS3. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Generelt sett er multiplattform finest på 360. Spesielt når det gjelder eldre spill. Det er dog snakk om minimale forskjeller i de aller fleste tilfeller. PS3- utgaver har vært mest plaget med FPS- drops og screen tearing. Når det gjelder DA:O ville jeg søkt opp det spesifikke spillet på Google Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 DA O er skikkelig dårligt på konsoll. så heller spar spillet til du har mulighet til å spille på pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå