katoll Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hei. Har installert SSD disk,Intel 320 series,120GB,på min Acer Aspire 8730z. Skal legge inn 64 bits Windows 7 professional,men windows finner ikke disken. Den kommer frem i Bios men windows finner altså ingen disk å legge seg på i starten av installasjonsprogrammet. Noen som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Hei, i hvilken oppsett er disken satt opp i Bios? IDE/AHCI? Endret 24. juli 2011 av arian Lenke til kommentar
katoll Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Hei, i hvilken oppsett er disken satt opp i Bios? IDE/AHCI? Har prøvd begge alternativene.Ingen virker. Lenke til kommentar
katoll Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Hei, i hvilken oppsett er disken satt opp i Bios? IDE/AHCI? Har prøvd begge alternativene.Ingen virker. Fant løsningen.... Kjørte GeParted fra CD og formaterte disken....det gjorde susen. Sitter nå og installerer win7. Takk for svar . Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Da tror jeg ikke du har funnet problemet, bare omgått det. GParted kan ikke 'formatere' noe som ikke Windows kan gjøre selv. Var disken helt ny, eller var den brukt før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå