MrLuni Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 overskrift...flashet bios for noen minutter siden og alt såg bra ut til det bynte å komme feilmeldinger fra 3dmark og spill. Eg detter ut av spill Ka er gale? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 ny ting som skjer... Viss eg prøver å klokke så klikker alle spill. Pc er veldig kall så eg veit ikke ka som kan vare gale. ør eg flashet så gjikk den helt sabilt på 2.2ghz Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kanskje innstillingene i den nye bios'en er resatt slik at du må stille inn alt på nytt igjen? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kanskje rett og slett fordi bios 17 er dårlig og suger til overklokking.. Har lest det et sted før.. Jeg sitter forsatt med 16.. Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 du flashet vel ikke bios med overklokket cpu? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 du flashet vel ikke bios med overklokket cpu? ikke at det skal ha noe å si? eller? jeg kan ikke huske jeg resatt bios når jeg flasha om bios til 16.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 bruker verson 18 som er sikkert helt ny. Flashet vist med klokket cpu ja, va det dårlig ? kan eg få verson16 med deg eller noen andre? [email protected] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 18? må ha kommet nettopp den da.. men.. holder meg til 16 jeg. Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 i alle bios giudene jeg har lest, så står det at man ikke må finne på å flashe bios når maskinen er i overklokket tilstand (cpu). om det er så viktig vet ikke jeg. men jeg resetter alltid bios når jeg flasher. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 går det ann å flashe til en gamlere verson da? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 i alle bios giudene jeg har lest, så står det at man ikke må finne på å flashe bios når maskinen er i overklokket tilstand (cpu). om det er så viktig vet ikke jeg. men jeg resetter alltid bios når jeg flasher. hmm.. synd for meg.. heh.. står det hvorfor du ikke skal det? Hvis det ikke står hvorfor, så er det ingeting som tilsier at du ikke kan flashe bios i overklokket tilstand... Lenke til kommentar
dp Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 vet ikke mer enn det jeg har sagt. sorry.... ser jo ut til å ha gått fint med deg ihvertfall :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå