protoneedhelp Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg tror ejg har en defekt harddisk. Les denne tråden for å skjønne problemet. Jeg vil nå hente ut alle filer fra en harddisk jeg tror er defekt. Kan File Scavenger ® - Data Recovery Utility gjøre dette? Det koster nemlig penger, så jeg vil ha mer informasjon om softwaren.' takk på forhånd Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Personlig har jeg brukt GetDataBack NTFS og denne er i allefall mer kjent om disken er defekt. Hentet ut en god del info fra en 300Gb disk som hadde ett lite krasj i partisjonstabellen for mange herrens år siden. Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Personlig har jeg brukt GetDataBack NTFS og denne er i allefall mer kjent om disken er defekt. Hentet ut en god del info fra en 300Gb disk som hadde ett lite krasj i partisjonstabellen for mange herrens år siden. Nå har jeg lastet GetDataBack for NTFS ned, skal jeg nå legge den i en usb pinne, slå av maskinen, koble den harddisken jeg tror er defekt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå