HellFire- Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Når Battlefield 2 kom på markedet sommeren 2005 kjøpte jeg meg en ny kraftig gaming pc. Den står i dag under pulten på jobb og er ikke en gang i bruk. Jeg har nå planer om å kjøpe en ny maskin som skal være klar til BF3 kommer 27. oktober. Det eneste jeg har fra før er skjerm, tastatur, mus og headset. Jeg ønsker et lite kabinett (midi?) Jeg ønsker en maskin som er kraftig nok til å spille BF3 uten problemer, men samtidig ønsker jeg en maskin som ikke bråker når den idler. Jeg vurderer vannkjøling på CPU / GPU. Jeg har vurdert å vente på AMD sitt nye brikkesett, men jeg tviler på det kommer før BF3 kommer. Så da er det vel kun Intel som blir det fornuftige valget ( ? ) Pris: 8000 - 11 000 ca. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 R3 kabinett I5 prossessor Z68 brikkesett (HK) ett-eller-anna dd3 4-8GB minnesett GTX570/580 skjermkort 600-800W PSU 128gb SSD (Tror du burde klare å lage en handleliste på bakgrunn av dette.. Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Takk. Tror du delene er like aktuelle å kjøpe om 2 - 3 måneder? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Om 2 måneder kommer AMD med sine nye prosessorer, om de er mer aktuelle enn i5-2500k vet jeg ikke, men ikke forvent store forskjeller. Det er også noen rykter ute om at AMD skal lansere nye skjermkort "snart". Hvor sterke disse vil være er usikkert, men de vil nok være bedre kjøp (ikke nødvendigvis bedre ytelse) enn dagens kort. AMDs brikkesett er derimot ute allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå