May-Brith.O Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå logget jeg meg nettopp inn, men tenkte ikke på om det var "her" eller "der" i digit. Ser at jeg kom til forumet for diskusjon mv., men når jeg skal over til bildeforumet eller bildekritikk, så er jeg ikke innlogget, men må altså gjenta en innlogging på nytt - er det sånn det faktisk er? Det ser i alle fall sånn ut, så da får jeg logge meg ut for så å logge meg inn igjen i bildekritikk siden jeg tenker å laste opp et nytt bilde, tungvint dette da:-) Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå logget jeg meg nettopp inn, men tenkte ikke på om det var "her" eller "der" i digit. Ser at jeg kom til forumet for diskusjon mv., men når jeg skal over til bildeforumet eller bildekritikk, så er jeg ikke innlogget, men må altså gjenta en innlogging på nytt - er det sånn det faktisk er? Det ser i alle fall sånn ut, så da får jeg logge meg ut for så å logge meg inn igjen i bildekritikk siden jeg tenker å laste opp et nytt bilde, tungvint dette da:-) Det med innlogging er ikke helt stablt ennå - plutselig så ryker den - selv om det er satt til at vi skal være innlogget i en uke!!! Tror vi får leve med dette til det er skikkelig i gang. RAK-foto Lenke til kommentar
Terje Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Dette skal nå være i orden, så setter denne som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg