Kvikken91 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Som tittel sier er jeg på utkikk etter en liten laptop. Brukes ikke til mye spill osv, mest internett surfing, bilde/video redigering, tekstdokumenter osv. Batteri er også en vesentlig faktor for meg. Har sett litt rundt, men har ikke så mye peiling på data så blir vanskelig! Noen her inne som har noen gode tips? begrunn gjerne hvorfor! Takker for alle svar. - Martin Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) http://www.prisjakt.no/product.php?e=876805 Den er liten og lett, har god batteritid (10 timer sier de, men du må nok regne med 6-7 timer til vanlig bruk) og skal duge bra til det meste. Kommer ikke med et dedikert skjermkort, men det trenger du nok ikke hvis den ikke skal spilles på. Det integrerte skjermkortet er bra nok til eldre spill og filmtittin, og bruker ikke like mye strøm som et dedikert (dvs gir lengre batteritid og mindre varmeutvikling). Du kan også putte inn en SSD senere hvis det skulle være ønskelig Ellers så kommer Asus med sin U36SD senere i sommer hvor du får med et dedikert skjermkort. Usikker på hva den vil koste, men neppe mer enn 7000 vil jeg tro. Ta å google den hvis du vil vite mer. Endret 24. juli 2011 av Galdust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå