theunkn0wn Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Denne posten måtte jeg bare plassere under kategori "Off Topic/Humor" Det har seg slik at i går natt drømte jeg at en kompis kom på besøk til meg, og han maste ekstremt om vi skulle gå ut å røyke, jeg sovnet og våknet etter han hadde gått, (understreker: i drømmen). og i virkeligheten hadde jeg visstnok stått opp, løpt ut på stua og faktisk ringt på han og spurt om han kunne vente på meg.. Hahah.. Etter jeg våknet fikk jeg en rar samtale fra han der han spurte hvorfor jeg hadde ringt han og mumlet noe helt meningløst midt på natta Noen som har opplevd noe lignende før? Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Gikk vel i søvne der ja Opplevd mange lignende ting selv, skulle blant annet gå til skolen i bar overkropp, skoene feil vei og det var midt på vinteren 1 Lenke til kommentar
BroWar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 hahaha! Tipper kompisen din ikke skjønte en dritt der og da. :!: Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 For 5-6 år siden når jeg hadde vært på ByLan for første gang ble jeg kjørt hjem av en kamerat sin far. Jeg hadde ikke sovet neste hele lanet og det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å dusje og legge meg. Dagen etter kom min far hjem og spurte hva jeg prøvde å si igår. Jeg skjønte ikke hva han pratet om siden jeg bare hadde lagt meg å sove. Han fortalte meg så at han hadde ringt hjem til meg en stund etter jeg kom hjem, og jeg hadde svart med masse mumling og ulogiske setninger, og det var masse musikk, og hva som hørtes ut som filmdialog i bakgrunnen. Har fremdeles ikke noe logisk svar på hva jeg hadde funnet på. Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hmm rart, trodde jeg lå og sov i går natt. Viste seg at jeg hadde snakket med mange forskjellige personer, både over telefon og face2face. De sa at jeg virka lys våken. Da var klokka 4-5, vet ikke om jeg var "våken" etterpå også. Etter det jeg husker så lå jeg og sov hele natta 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Azidops Skrevet 26. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 26. juli 2011 En gang måtte jeg så på do når jeg sov at jeg stod opp for å gjøre mitt ærend. Mens jeg sto og pisset fikk jeg beskjed av min far om å pisse i det andre toalettet i steden for. Lettere irritert gjorde jeg det, men som dere vet er det irriterende å måtte avbryte pissingen mitt i akten. Det som virkelig hadde skjedd var at jeg hadde pisset i vedkurven som stod rett utenfor døren til toalettet og min far hadde våknet til lyden av vann mot metall. Da jeg stod opp la jeg merke til at det lå avispapir utenfor toalettet så jeg spurte min far om hunden vår hadde tisset på gulvet igjen. Min far bare ristet på hodet. 11 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hahaha, den siste var bra. Minner meg om et lignende tilfelle på barneskolen. Jeg var hos kompis, og han var på toalettet og pisset. Det var et slikt lite toalett, med kun plass nok til å stå/vaske seg osv, og om man åpner døren står personen som pisser i profil. Han hadde visst ikke låst, og da moren åpnet døren for å gå inn dit snudde han seg instinktivt og pisset på henne. Hysterisk. 6 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Må få denne i listen min... Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 For rundt er år siden var jeg på jobb i utlandet og ringte en kollega som var på jobb i spania for å høre hvordan det gikk og om han hadde kommet seg hjem enda klokka var da rundt 21. Han sa at han var på jobb i sverige nå. Da spurte jeg om han var i Kalmar (en plass han har vært flere ganger før). Neida, det var han ikke, men han ville ikke si hvor han var, det var en "undisclosed location", så snakka han svensk resten av samtalen. Jeg husker ikke helt resten av samtalen, men det var ingenting uvanlig med noe han sa. Etter jeg hadde lagt på stussa jeg over at han hadde vært mye mer monoton i stemma enn han vanligvis er, men jeg tenkte ikke noe mer over det. Neste dag snakka jeg med han igjen. Han var hjemme fra Spania, men hadde vært helt utslitt (som en gjerne blir av å begynne på jobb kl 8 og er ferdig kl 2 på natta flere dager i strekk), så han hadde kollapsa i senga kl 18. Han hadde ikke vært innom sverige, og hadde heller ikke snakka med meg dagen før... Tidligere har han advart at han kan svare telefonen mens han sover og svare ja/nei på spørsmål som blir stilt. Så som en kontroll, om han bare svarer ja/nei, bør en alltid stille han spørsmål som innebærer mer komplekse svar enn det. Men nå som jeg vet at han kan føre en helt vanlig samtale i søvne så lurer jeg veldig på hva som kan brukes som "våken" kontroll Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hahaha, den siste var bra. Minner meg om et lignende tilfelle på barneskolen. Jeg var hos kompis, og han var på toalettet og pisset. Det var et slikt lite toalett, med kun plass nok til å stå/vaske seg osv, og om man åpner døren står personen som pisser i profil. Han hadde visst ikke låst, og da moren åpnet døren for å gå inn dit snudde han seg instinktivt og pisset på henne. Hysterisk. Beste jeg har hørt var en kamerat for en del år siden. Han hadde blitt med dama hjem til foreldrene hennes for første gang, og førsteinntrykket var ganske bra. De kom godt overens hele kvelden, og alt så ut til å bli ganske så hyggelig. Men så våkna dama hans om natten og fant sengen tom... Hun lurte på hvordan typen hennes var blitt av, så hun bestemte seg for å lete. Hun fant ham på soverommet til foreldrene, der han sto og pisset på soveromsdøren deres i søvne. Merkelig nok ble de senere gift og har to barn. 8 Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 En sommer jeg hadde to sommerjobber, så svarte jeg ofte på meldinger (som kom om natten) i søvne, uten å huske noe dagen etterpå. Svarte ofte på meldinger to ganger, en gang om natten og en gang dagen derpå Hadde også telefonsex i søvne en gang. Våknet til litt da vi sa hadet da vi var ferdige, så la vi på. Vet fortsatt ikke hvem det var... 1 Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Du kunne vel bare sjekke nummeret? Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Du kunne vel bare sjekke nummeret? Hvis denne var rettet mot meg: Det finnes noe som kalles for "skjult nummer". Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Så vedkommende brukte skjult nummer? Lenke til kommentar
spinnwild Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Så vedkommende brukte skjult nummer? Ja, det var derfor jeg ikke visste hvem det var. Men jeg kjente igjen stemmen, har bare aldri fått plassert den hehehe Ingen som har sagt noe i ettertid (flere år) heller Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da er jo saken straks litt verre ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå