Gå til innhold

Skal kjøpe ny projektor til jobben (visning av powerpoint, dokumenter og bilder)

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe projektor for å ha på jobben. Noen tips eller anbefalinger? Skal bruke den til Powerpoint, bilder, tekst osv. Har dere tips om en projektor som gir mye valuta for pengene. Jeg trenger ikke noe heftig projektor for ekstremvisning av video osv. Skal sikkert vise noen video, men ikke hjemmekinoanlegg. Men en vanlig projektor til jobbsammenheng. Jeg har aldrig hatt en projektor før. og trenger dermed hjelp til å finne ut hva jeg trenger til mitt behov. Kom gjerne med konkrete anbefalinger. Slik at jeg kan gå inn å sjekke ut de og evt. velge en projektor.

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

finnes det f.eks. trådløse projektorer som fungerer bra? evt. hva trenger jeg på min pc for at en slik trådløs projektor skal fungere? Jeg trenger en projektor som er enkel å få til å fungere pluss enkel å sette opp. Slik at man ikke trenger å være noen dataekspert for å få projektoren til å fungere.

Lars

Lenke til kommentar

ingen som kan hjelpe??? :(

Jeg har fått tilbud om prosjektører til jobben, og flere av tilbydern viser til NEC M300W. Den virker som et godt valg som vi kommer til å gå for.

Den har god oppløsning, god lysstyrke og flere typer innganger.

http://www.amentio.no/M300W-WXGA-3000ANSI-RJ45-29KG-LCD-NEC/cat-p/c/p3548161.html

Jeg tror ikke det finnes trådløse prosjektører.

Det er ganske enkelt å få til å virke, du trenger bare en kabel, enten VGA eller HDMI.

Endret av poen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...