cm630et Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvor kan man lste ned den komplette installasjonen av IE6? Har søkt etter det på Microsoft sine sider men finner bare ie6setup.exe. Skulle hatt alle filene så jeg kunne oppdatere flere maskiner uten å være på nett. Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Du finner et tips på Windows.no men det begynner å bli en stund siden dette tipset virket, så jeg vet ikke om det gjelder fortsatt, men du kan jo prøve. Om denne inkluderer IE SP1 er jeg usikker på. Du kan gjerne fortelle i denne tråden om hvordan det gikk, slik at tipset kan evt oppdateres :-) Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Takk for tipset. Ser ut til å fungere greit. Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Takk for tipset. Ser ut til å fungere greit. Flott, men IE SP1 er vel ikke inkludert, eller? Dette kan du evt se etter installasjon via Help, About Internet Explorer... Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Har ikke installert den annå men i en readme fil så står det: ---------------------------------------------- Viktig informasjon om Microsoft Internet Explorer 6 Service Pack 1 og Outlook Express, august 2002 ---------------------------------------------- så jeg regner med at SP1 er med. Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har ikke installert den annå men i en readme fil så står det: ---------------------------------------------- Viktig informasjon om Microsoft Internet Explorer 6 Service Pack 1 og Outlook Express, august 2002 ---------------------------------------------- så jeg regner med at SP1 er med. Takk skal du ha, men denne meldingen synes jeg er tvetydig. Den kan bety at dette er informasjon om den inkluderte SP1. Den kan også bety at dette er informasjon om at man må installere SP1 i tillegg. Men det første alternativet er nok mer sannsynlig. Lenke til kommentar
sete Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hvis du kjøper et eller annet datablad med ie6 på cd'en som følger med bladet, er problemet fixet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå