AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg giftet meg for et år tilbake og elsker min kone mer enn noe annet i verden. Men det er noe som plager meg litt. Hun ville ikke ha sex med meg før vi ble gift og dette godtok jeg fordi jeg elsker henne så mye, og jeg hadde det ikke så travelt når det gjaldt akkurat det. Grunnen hun gav var at vi skulle gifte oss og at hun ville gjøre det i rett rekkefølge og hun fortalte faktisk sine foreldre at vi ennå ikke hadde gjort det. Det var visst veldig viktig. Senere har hun fortalt meg at hun hadde hatt regelmessig sex med sin eks hvor forholdet ikke var spesielt seriøst og at hun hadde holdt dette hemmelig fra sine foreldre. Dette gjør selvfølgelig at jeg begynner å tenke. Hvorfor var/er jeg, hennes ektemann, mindre viktig enn hennes eks når det kom til sex... sex er jo tross alt en svært viktig del av et forhold. Hvorfor kunne hun ha sex med ham og ikke meg utenfor ekteskap. Og hvorfor var det så viktig for henne å fremstå som jomfru for sine foreldre. Dum som jeg er så spurte jeg henne om dette og hun ble veldig sint og sa at det var historie og at hun har prøvd å legge det bak seg. Hun har ikke pratet med meg på flere dager nå og sier hun trenger tid for å finne ut av ting. Dette gjør meg veldig redd. Jeg håper noen kan gi meg noen gode råd og innspill på dette. Det vil settes stor pris på. Fortvilet ektemann. Postet av anonym: d88c1913874dc050b1810b5aeb835156 Postet av anonym: d88c1913874dc050b1810b5aeb835156 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 ... altså litt uklart skrevet, hun har ikke vært utro. Dette var før vi møttes. Postet av anonym: d88c1913874dc050b1810b5aeb835156 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvorfor se på det som noe negativt? Kanskje hun bare ville gjøre alt riktig med deg? Kanskje hun skammer seg over at hun ikke var jomfru på sin bryllupsnatt, og derfor prøver å glemme det? 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Hun ville vente til hun var helt sikker. Det er mulig at hun trodde at eksen var livsledsageren, men ble knust når hun skjønte at det var feil. Med deg ville hun være helt sikker før hun foretok seg noe. Alle ønsker å fremstå som jomfru for foreldrene sine. Det er grunnen. Dersom mine hadde stilt spørsmål om temaet, så hadde jeg spurt hva i all verden sex er. Nå har ikke jeg førstehånds erfaring med ekteskap, men jeg antar at evnen til å inngå kompromisser og det å svelge et par kameler, er nøkkelen til suksess. La fortid være fortid, og se heller fremover. Endret 25. juli 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Dette var ikke et seriøst forhold som du sier, heller det motsatte. Min største svakhet er at jeg blir skuffet, såret og mister selvtillit når jeg ikke blir behandlet på tilsvarende måte eller bedre enn en ekskjæreste fra et tidligere og useriøst forhold. Kanskje det er for mye å be om? Selv synes jeg ikke det. Svelge kameler... du har nok rett i det. Men det er veldig vanskelig. Spesielt når man tenker for mye, slik som meg Postet av anonym: d88c1913874dc050b1810b5aeb835156 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Har dere sex nå? Hvis ja, hva er problemet? Tapt sex i perioden før dere gifta dere? Jeg skjønner tankegangen din her, men dette får du ikke forandra. Ikke bruk tid på å gruble over dette da det er ødeleggende, både for deg og for henne. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Han var en player, du er en keeper. Ser ut som du vant denne kampen. 1 Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Han var en player, du er en keeper. Ser ut som du vant denne kampen. Dette var et kort og VELDIG godt svar. Vi kvinner er noen raringer Hun følte vel at ho ga seg for fort til denne mannen og angrer på at hun gjorde det, for hun ville egentlig gi seg til noen som virkelig betyr noe. Og det ble deg!! Heldiggrisen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Han var en player, du er en keeper. Ser ut som du vant denne kampen. Dette var et kort og VELDIG godt svar. Vi kvinner er noen raringer Hun følte vel at ho ga seg for fort til denne mannen og angrer på at hun gjorde det, for hun ville egentlig gi seg til noen som virkelig betyr noe. Og det ble deg!! Heldiggrisen Noen ganger blir man bare forundret over hvordan helt fremmede kan sette ting så til de grader i perpektiv. Dere høres ut som noen jeg skulle hatt som mine beste venner. Tusen takk :-) PS! Hun prater med meg igjen :-) Postet av anonym: d88c1913874dc050b1810b5aeb835156 Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Noen ganger får man rare tanker og trenger hjelp utenfra for å se hvordan ting kanskje egentlig er Har hatt det sånn mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå