Sealine Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ET haha ET, sry... ikke en ^^ Lenke til kommentar
diss Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 tusen takk for alle gode tilbakemeldinger! jeg antar at dersom man skal spare penger, så lønner det seg vel ikke å gjøre det på cpu kjøleren.. Jeg har byttet til Tt volcano 11 nå. Ellers så ser jeg på plextor brennerene på komplett.no ,og de blir litt for dyre.. Har aldri hørt noe særlig om samsung sine brennere, men satser på at den er grei! en sjanse må man jo ta Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg ville bytte til en plextor cd-brenner i stedet Plextor har utspillt mye av sin rolle i cd-brenner-markedet IMHO, det finns mange billige cd-brennere av høy kvalitet, hva er det som gjør plextoren så jævelig mye bedre at det forsvarer den drøye prisforskjellen? De holder i mange år uansett, og man skifter det ut med en dvd-brenner innen et par år i alle tilfeller. AtW Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ellers vil jeg fortsette å bruke den musen jeg allerede har istedet for en trådløs mus, da jeg spiller en del.. Jeg ville kjøpt Cordless Desktop MX, der du får et veldig fint og bra tastatur, og en veldig god mus (som jeg selv har) MX700. Denne er trådløs og optisk og har med en ladestasjon. Se HER for Cordless Desktop MX info, og HER for MX 700-mus info. Lenke til kommentar
diss Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jo, muttern har trådløs mus og tastatur, MEN, jeg har en logitech dual optical (finnes ikke trådløs mus med doble optiske sensorer), og såvidt jeg vet er updaterate mye høyere ved kabeloverføring via USB porten, så jeg holder meg til mus med kabel inntil videre men takk for tips! Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ser helt greit ut det her,, veldig bra marskin til overklokking,,,men ta å bytt tastaturet,,det suger,,kameraten min har det og det er utrolig feit,,, Lurer på hvor mye dette stritter imot "kommaregelene".. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ville bytta ut CPU kjøleren tror jeg... (sjekk www.ocshoot.no) og drit nå i diskett stasjon! kanskje han vil flahe bios da? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ville derinitivet hatt en bedre cpu-kjøler hvis det skal overklokkes. Denne er bra, og ikke alt for dyr. Edit: Rettet link. Jeg har Volcano 11 og vil ikke anbefale den til noen.. Den er ok til å oc med, og kjøler bra på full rpm, MEN da må du sitte med hørselvern etc.. Den bråker ca like mye som en flymotor når du sitter inne i flyet, da tenker jeg på ett enmotors fly.. Som dere skjønner er det utenkelig å kjøre full rpm med den vifta og dermed er den ett bortkastet kjøp.. Om noen er uenig, så bare ta kontakt, jeg selger vifta gjerne jeg.. Sikkert noen der ute med en forkjærlighet for flymotorer og bråk generelt.. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 etter tester jeg har lest kan jeg være enig med dream lord. Les ocshoot's test. De vektlegger litt mer enn bare utseendet.... Til det med BIOS flashing og diskettstasjon... : De fleste nyere hk kan flashes direkte fra windows. Hvis dette ikke er mulig kan man fortsatt flashe fra CD og enkelte USB flash drives. Personlig forstår jeg ikke hva folk skal med diskettstasjon i det hele tatt.. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 etter tester jeg har lest kan jeg være enig med dream lord. Les ocshoot's test. De vektlegger litt mer enn bare utseendet.... Til det med BIOS flashing og diskettstasjon... : De fleste nyere hk kan flashes direkte fra windows. Hvis dette ikke er mulig kan man fortsatt flashe fra CD og enkelte USB flash drives. Personlig forstår jeg ikke hva folk skal med diskettstasjon i det hele tatt.. Det er vel bare jeg som har et gammelt HK da Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 1.00 Stk Samsung CD-brenner IDE 52x/24x/52x Bulk,SW-252BEN Til sammen: NOK 290.00 ekskl. mva., NOK 359.60 inkl. mva. Bulk? Vil ikke det si at det ikke følger med programvare og drivere? Eller får bare du med nero eller easy cd creator, og ingen cd'er osv? Jeg er ikke helt sikker selv, men jeg kjøper alltid retail. For da er jeg sikker på at jeg får med programvare og sånt. Men mindre du har nero e.l. fra før så er det ikke noe problem :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå