Gå til innhold

Hva vet vi om Anders Behring Breivik? Om manifest, videoer og personlig ideologi?


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvem som har laget pollen, men virker helt spesielt og rart å blande ordene intelligent og fornuftig i spørsmålet. Idiotisk.

 

Det var jeg... Som lagde den. Idiotisk er den nok ikke. Jeg kommer til å se hva folk svarer på spørsmålet mitt... Det er selvsagt mange idiotiske svar... det sier seg selv... Jeg vil bare finne ut hva folk mener her inne...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke at han har kjøpt den på nettet? Han hadde vel ikke en uniform som det stod "Police" på?

Dette rimer bare ikke...

Nei, jeg tror heller ikke han har kjøpt den på nettet. Jeg mente generelt, eller innad i USA om du vil.

 

Hvor han har skaffet seg uniformen fra vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Tror ikke at han har kjøpt den på nettet? Han hadde vel ikke en uniform som det stod "Police" på?

Dette rimer bare ikke...

Nei, jeg tror heller ikke han har kjøpt den på nettet. Jeg mente generelt, eller innad i USA om du vil.

 

Hvor han har skaffet seg uniformen fra vet jeg ikke.

 

Nei. Men vi finner vel det også ut etterhvert.... Vi har jo bare så vidt hørt om denne forskrudde mannen... Det eneste vi kan si med sikkerhet er at han har en god del realitets-brister (for å si det mildt) og at han utførte europas verste et terror-angrep siden WW2.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare finne ut hva folk mener her inne...

 

Og det tror du at du finner ut med den pollen der??

Ja jeg har funnet ut at 1 person må være helt vanvittig forskrudd i hodet sitt.... :)

seriøs??

Ja... Det finnes ingen dumme spørsmål. Bare dumme svar....

 

Synes du ikke emnet tittelen (eller sakens kjerne) tilsier at man kanskje skal være litt mer seriøs enn det vaset der...

 

Synes det ødelegger tråden imo.

Seriøs? Vel, jeg er seriøs. Jeg ønsker å se hva folk mener. Se hva de svarer på spørmålene.

Lenke til kommentar

Hva tror dere Anders Behring Breivik "foretrekker" av å bli dømt til vanlig fengselsstraff eller slippe fengsel/erklært sinnsyk? :hmm:

 

Tror han innerst inne foretrekker å bli erklært sinnssyk. I manifestet skryter han av å være en god "psykoanalyst". Han er manipulerende. Jeg tror han har en plan over hvordan han skal oppføre seg i avhøre, slik som han også har skrevet om i manifestet. Det som peker mot at han vil dømmes til tvunget helsevern er at han muligens tenker at det vil svekke hans legitimitet. Dette er uansett bare spekulasjon. Av sakens natur er han åpenbart en psykopat/sosiopat. Det vil si at han har minimal følelse av anger, empati og samvittighet.

 

Han vil hvert fall ytre seg som mentalt frisk. Det er det ingen tvil om. Spørsmålet er om han har manipulerende intensjoner.

Endret av urmannen
Lenke til kommentar

Jeg savner "Denne pollen er unødvendig og smakløs" som alternativ.

Ikke nå lenger.

 

Greit at du la til et svar alternativ.. Hvis noen stiller deg et spørsmål du syntes er dumt, velger du da å ignorere personen? eller velger du å svare så godt som du kan slik at han får et godt svar på spørsmålet sitt slik at han kan bli et hakk klokere?

Lenke til kommentar

"Ja, han måtte ha vært kjempe intelligent for å lage en slik bombe!" Du kunne kanskje ha gjort spørsmålet på en måte som ikke virker så teit/idiotisk.

Nei. Det finnes et klokt svar-alternativ. Spørsmålet er ment til å være ekstremt dumt.

 

Hva tror dere Anders Behring Breivik "foretrekker" av å bli dømt til vanlig fengselsstraff eller slippe fengsel/erklært sinnsyk? :hmm:

 

Tror ikke anders forstår noen av delene

 

Jeg savner "Denne pollen er unødvendig og smakløs" som alternativ.

Ikke nå lenger.

 

Takk.... :love:

 

Seriøs? Vel, jeg er seriøs. Jeg ønsker å se hva folk mener. Se hva de svarer på spørmålene.

 

Du har mitt svar i alle fall nå :whistle:

 

Ja... Men hva ville du svart på hvis du med pistol mot hodet skulle stemme på en av de andre valg-alternativene?

 

Jeg savner "Denne pollen er unødvendig og smakløs" som alternativ.

Ikke nå lenger.

 

Takk.... :love:

 

Seriøs? Vel, jeg er seriøs. Jeg ønsker å se hva folk mener. Se hva de svarer på spørmålene.

 

Du har mitt svar i alle fall nå :whistle:

 

Ja... Men hva ville du svart på hvis du med pistol mot hodet skulle stemme på en av de andre valg-alternativene?

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Jeg savner "Denne pollen er unødvendig og smakløs" som alternativ.

 

Vel. Nå la jeg til jeg liker ikke spørsmålet....

Hva slags alternativ ville du valgt dersom du med pistol mot hodet måtte valgt et av de andre svar-alternativene?

 

 

Har et nytt svar alternativ:

10 stemmer her og jeg fjerner pollen (0 stemmer [0.00%])

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Slutt å kall denne mannen "svært intelligent". Vi har absolutt ingen bevis for at han er noe mer enn gjennomsnittlig intelligent. Eller tror virkelig folk at det han har gjort er så utrolig vanskelig? Jeg er helt overbevist om at de aller fleste kunne gjennomført en slik operasjon dersom de faktisk var forvirret nok til å ønske det. Store deler av manifestet hans er jo bare kopiert og limt inn fra andre. Jeg bøyer meg i støvet for hvordan hans "ekstreme intelligens" har gjort han i stand til å bedrive plagiat. Wow, virkelig..

 

I mine øyne er det viktigste med Anders Behring Breivik at han er så utrolig forvirret. Jeg er helt enig i at innvandring kan føre til visse utfordringer, men å si at vi er i krig er liksom så ufattelig drøyt. Jeg vet ikke om han ble pre-disponert for dette gjennom oppveksten, men det er mulig. Det virker på en måte som om han ikke har hatt skikkelig omsorg fra foreldre-figurer.

 

Det er dette jeg forsøker å finne ut via pollen øverst.

Det vil si å finne ut hvor mange som mener, og hva de mener eventuelt...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Hva tror dere Anders Behring Breivik "foretrekker" av å bli dømt til vanlig fengselsstraff eller slippe fengsel/erklært sinnsyk? :hmm:

 

Tror han innerst inne foretrekker å bli erklært sinnssyk. I manifestet skryter han av å være en god "psykoanalyst". Han er manipulerende. Jeg tror han har en plan over hvordan han skal oppføre seg i avhøre, slik som han også har skrevet om i manifestet. Det som peker mot at han vil dømmes til tvunget helsevern er at han muligens tenker at det vil svekke hans legitimitet. Dette er uansett bare spekulasjon. Av sakens natur er han åpenbart en psykopat/sosiopat. Det vil si at han har minimal følelse av anger, empati og samvittighet.

 

Han vil hvert fall ytre seg som mentalt frisk. Det er det ingen tvil om. Spørsmålet er om han har manipulerende intensjoner.

 

Tror ikke han har tenkt tanken på at han er sinnssyk.

 

Anders Behring Breivik har også stilt krav om at det må hentes inn utenlandske eksperter for å vurdere hans psykiske tilstand.

 

Han sier at han har svært god greie på psykoanalyse...

 

 

Lenke til kommentar

Hva tror dere Anders Behring Breivik "foretrekker" av å bli dømt til vanlig fengselsstraff eller slippe fengsel/erklært sinnsyk? :hmm:

 

Tror han innerst inne foretrekker å bli erklært sinnssyk. I manifestet skryter han av å være en god "psykoanalyst". Han er manipulerende. Jeg tror han har en plan over hvordan han skal oppføre seg i avhøre, slik som han også har skrevet om i manifestet. Det som peker mot at han vil dømmes til tvunget helsevern er at han muligens tenker at det vil svekke hans legitimitet. Dette er uansett bare spekulasjon. Av sakens natur er han åpenbart en psykopat/sosiopat. Det vil si at han har minimal følelse av anger, empati og samvittighet.

 

Han vil hvert fall ytre seg som mentalt frisk. Det er det ingen tvil om. Spørsmålet er om han har manipulerende intensjoner.

Fikk med meg på TV (klarte ikke å finne noen kilde nå) at han ikke ønsker å bli erklært sinnsyk. Dette fordi det vil svekke hans legitimitet. En sinnsykserklært mann ville nok eventuelt, altså i hans verden, blitt vanskeligere å gjøre til helt og dermed få etterfølgere.

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden, så vet ikke om det er tatt opp.

 

Men PR-kåte Anonymous skal spre falske versjoner av manifestet på nettet, i et forsøk på å begrave originalen. De er vel litt seint ute, med mindre jeg husker feil så sendte Breivik ut manifestet til 1000 epost adresser. I tillegg, så har vel hele verdens media originalutgaven.

 

Barnslig og teit.

 

Vil gjøre manifestet til latter

Endret av platty
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor tror dere at han vil bli vurdert av utenlandske rettspsykiatere? Meget interessant spør du meg. Ser ikke helt intensjonene hans. Tror han at norske rettspsykiatere er som alle andre å ønsker han mest mulig vondt, dermed vil erklære han frisk? Merkelig krav av Breivik.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Han sier at han har svært god greie på psykoanalyse...

Ikke overraskende med hans mangel på selvinnsikt og forståelse av virkeligheten. Egoet står nok ikke i forhold til kunnskapene.

 

Hvorfor alle disse spørsmålene om intelligens. Forandrer det virkningen av hans gjerninger om han skorer 80 eller 200 på disse testene?

Lenke til kommentar

Han sier at han har svært god greie på psykoanalyse...

Ikke overraskende med hans mangel på selvinnsikt og forståelse av virkeligheten. Egoet står nok ikke i forhold til kunnskapene.

 

Hvorfor alle disse spørsmålene om intelligens. Forandrer det virkningen av hans gjerninger om han skorer 80 eller 200 på disse testene?

Aner ikke. Men det er mange her inne som velger å karakterisere denne mannen som veldig intelligent.

 

 

Forøvrig, ønsker jeg nå å fjerne pollen, ettersom jeg fikk så mye kritikk for den.

Jeg kan også bytte den ut. Men da vil jeg at dere lager spørsmålet, og svarene.

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...