Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hei Jeg har no den siste tiden fått mer intresse for pc, og ønsker gjerne og bygge min egen pc som jeg kan gjøre det meste på. Så langt har jeg ihvertfall bestemt meg for denne . Som prossesor så syntest jeg denne så ut som et godt alternativ. Når det kommer til skjermkort og hovedkort,så er jeg veldig usikker på hva jeg skal ta. Jeg vill helst ha et bra hovedkort, som jeg kan ha lenge. Skjermkort er ikke så viktig no med engang, pcen kan vell brukes uten det? Dette hadde vært kjempe fint, om noen kunne hjelpe meg og sette sammen en pc, som jeg kan få mye glede av, og som jeg kan ha lenge. Jeg har no ca 3500 og bruke, så jeg tenkte istedenfor og kjøpe alt sammen, bare i billig vvarianter, så vill jeg starte med et godt utgangspunk,altså hovedkort og prossesor, så kan skjermkort og sånn komme senre, n¨år jeg har mer penger. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg tror du må enten senke målene dine kraftig eller legge minst 2000kr ekstra i potten for å bygge en PC med en i5-2500k. For 3500kr får du kanskje et AMD-oppsett med en trekjerners Athlon II X3, som er ganske treg i forhold. Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg tror du må enten senke målene dine kraftig eller legge minst 2000kr ekstra i potten for å bygge en PC med en i5-2500k. For 3500kr får du kanskje et AMD-oppsett med en trekjerners Athlon II X3, som er ganske treg i forhold. Aha... Visst vi sier 5000 da? Lenke til kommentar
Kolrabi Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Skjermkort hadde vert smart, bare sier det. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 det beste jeg kan tenke med kravene dine: @komplett Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Hvordan ville dette blitt? http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=953514&su=441D75BC-011A-41C1-8C0B-20BFEEEDC92B Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 mangler: skjermkort, ram, psu og drev. Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 det beste jeg kan tenke med kravene dine: @komplett Den pakken likte jeg veldig godt! Blir det en bra pc? Kan jeg spille det meste? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Med et HD 6670? Med alt på lave innstillinger ja Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Med et HD 6670? Med alt på lave innstillinger ja Ok,men visst vi glemmer den brenneren, hardisken og skjermkortet. Også putter vi på bedre hovedkort, og vifter e.l.s? Hdd har jeg, DVD-brenner er ikke et must..det har jeg og.. Visst vi finner et hovedkort til 1700, har ikke det innebygd grafikk? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 6670 kan spille på lavt, intern gpu kan ikke spille hadde du ikke satt kravet på cpu hadde jeg sagt den pakka her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622365 Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Ja,så litt på den isted. Men hvordan er den prossesoren? Den vill vell være noelunde lik? Vill jeg kunne spille CoD på best mulig grafikk? og minecraft,cs:sourch. Hvordan er det kabinettet,iforhold til oppgraderingsmuligheter? Visst eg finner ut at eg vill ha bedre skjermkort, hvor begrenset er utvalget? Grunnen til at jeg så vekk ifra den,var at jeg hadde funnet det andre kabbinettet som jeg har hørte mye godt om Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kabinetter virker helt ok med gode muligheter for luftflyt og lagring(harddisker) Prosessoren er det virkelig ikke stor forskjell på, ene store er at den andre kan være letter å overklokke, men det er egentlig alle Sandybridge cpu'er Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Kabinetter virker helt ok med gode muligheter for luftflyt og lagring(harddisker) Prosessoren er det virkelig ikke stor forskjell på, ene store er at den andre kan være letter å overklokke, men det er egentlig alle Sandybridge cpu'er OK So da ville du kjøpt denne pakken? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 hadde det vert min prisklasse, uten tvil. Lenke til kommentar
Smurflin96 Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 ok,då tror jeg det er den jeg går for... Takk for god hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå