Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Baderomspumpe/grinder pump sluttet å fungere

Anbefalte innlegg

Hei.

På badet i leiligheten jeg leier brukes det en pumpe for å sirkulere kloakk og avløpsvann, da leiligheten er plassert i underetasjen i huset. Pumpen er noe lignende denne; ikke helt lik utseendemessig eller samme merke, men hvis dette er nødvendig skal jeg prøve å finne det ut.

Denne sluttet å fungere uten forvarsel. Den fungerte ene minuttet, og neste gang vi trakk ned i do ga den ingen respons. Vanligvis er vel dette en jobb for huseier/rørlegger. Problemet er at klokken er halv to på natten og jeg må på do. :cry: Jeg er relativt "handy", men vet ikke mye om sånne systemer i det hele tatt. Er det noen som har tips til kjapp feilsøking og\eller hva jeg kan gjøre for å gjennopplive denne? Erfaringer? En våken rørlegger?

Beklager om jeg ikke har gitt tilstrekkelig informasjon eller skrev litt rotete, men ja - det er en ganske anstrengt situasjon, uten å være mer spesifikk. :ohmy:

(I lyset av alt som har skjedd de siste dagene, føler jeg dette er en veldig smålig sak å klage over, men det er likefullt problematisk og ikke minst pinlig...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå gått rundt og trippet med magesmerter og dels panikk i nesten halvannen time. Jeg har lurt på hva jeg kan gjøre/ hvem jeg kan kontakte, og om ikke på gråten, så har jeg i alle fall ikke vært for langt unna... Ja, dere vet kanskje hvordan det er å måtte veldig og ha magesmerter uten å kunne gå... Forhåpentligvis kan noen få en liten latter i natten over min inkompetanse når jeg forteller at det var en sikring som hadde gått. :whistle:

Endret av johnZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...