johnZ Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hei. På badet i leiligheten jeg leier brukes det en pumpe for å sirkulere kloakk og avløpsvann, da leiligheten er plassert i underetasjen i huset. Pumpen er noe lignende denne; ikke helt lik utseendemessig eller samme merke, men hvis dette er nødvendig skal jeg prøve å finne det ut. Denne sluttet å fungere uten forvarsel. Den fungerte ene minuttet, og neste gang vi trakk ned i do ga den ingen respons. Vanligvis er vel dette en jobb for huseier/rørlegger. Problemet er at klokken er halv to på natten og jeg må på do. Jeg er relativt "handy", men vet ikke mye om sånne systemer i det hele tatt. Er det noen som har tips til kjapp feilsøking og\eller hva jeg kan gjøre for å gjennopplive denne? Erfaringer? En våken rørlegger? Beklager om jeg ikke har gitt tilstrekkelig informasjon eller skrev litt rotete, men ja - det er en ganske anstrengt situasjon, uten å være mer spesifikk. (I lyset av alt som har skjedd de siste dagene, føler jeg dette er en veldig smålig sak å klage over, men det er likefullt problematisk og ikke minst pinlig...) Lenke til kommentar
johnZ Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Jeg har nå gått rundt og trippet med magesmerter og dels panikk i nesten halvannen time. Jeg har lurt på hva jeg kan gjøre/ hvem jeg kan kontakte, og om ikke på gråten, så har jeg i alle fall ikke vært for langt unna... Ja, dere vet kanskje hvordan det er å måtte veldig og ha magesmerter uten å kunne gå... Forhåpentligvis kan noen få en liten latter i natten over min inkompetanse når jeg forteller at det var en sikring som hadde gått. Endret 23. juli 2011 av johnZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå