TheWebmon Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hepps! Mitt nye prosjekt er Webnytt, en gratis nettavis hvor du etterhvert finner programtester, nyheter og mer til. Håpet er å bli en populær avis for folk som holder på med webutvikling i Norge Begynner å bli fornøyd selv, men håper dere har noen gode tilbakemeldinger å dele med meg? Søkemotoren er enda ikke klar, men litt tilbakemeldinger på brukervennlighet, oppsett osv. hadde vært kjekt Adressen er http://www.thewebmon.com/ , og siden det er helt nystartet er det ikke mye innhold der enda. Men dette vil fort endres :wink: Lenke til kommentar
lobster Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kjempefin side. Lykke til med ett spennende prosjekt. Skal jeg si noe om siden må det være at jeg opplevde at den flyttet litt på seg avhengi av hvilke sider jeg var inne på. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Smart idé! Forresten synes jeg designet var stilrent, men det skader slettes ikke av å "piffes" opp litt.. Lykke til! Lenke til kommentar
TheWebmon Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Skal se på om jeg finner på noe klokt for å piffe det opp, skal sjekke det med forskjellig bredde, satte den til 710 pix overall, trodde jeg Er fortsatt åpen for flere tilbakemeldinger :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå