Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gi meg noen lyspunkter?

Anbefalte innlegg

Hei!

I det siste har det vært en litt regntung sky hengende over meg. Hadde fødselsdag (ble 20) for litt siden og fikk hele 3 hilsninger... en av dem fra Chess. Har flyttet til en ny plass hvor jeg etter ett år ikke kjenner en sjel, men kun vet navnet på 3-4 personer. På min gamle hjemplass har jeg heller ingen venner lenger. Jeg har havnet i krangel med ene halvdelen av familien og er blitt mer eller mindre utstøtt. Jeg er blitt usikker på det meste jeg gjør mht. både jobb, studier og alt annet egentlig. Har ingen kjæreste å lene meg mot heller og har aldri vært i nærheten av å ha det. Har ganske enkelt ingen rundt meg og har ikke hatt det på en stund. Meget ufrivillig, jeg er glad i folk og skulle gjerne blitt invitert med på fester og sånt, men jeg er den typen som ordtaket "Jeg vil, jeg vil, men får ikke til" passer ganske bra til.

Så, er det noen som har noen litt oppløftende ord å komme med? Noe generelt, ala "Solen skinner, fuglene synger"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan 100% garantere deg at du møter noen som deler interresser og synspunkter med deg som du kommer til å komme godt overens med. Imens, finn noe å gjøre på fritiden som gir deg selvtillit og selvtilfredshet, begynn å trene eller finne en form for organisert aktivitet som gjør at du møter andre som har fellesnevnere med deg selv! :)

Heh.. Jeg husker når jeg var rundt 17, jeg tenkte at aldri i livet om jeg får meg en kjæreste liksom. Så gav jeg egentlig opp, så fant hun meg, og utav det blå forandret alt. Sånt skjer sjeldent, men det kan skje med deg og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...