-Spartakus- Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hei Kjæresten min skal begynne på universitetet til høsten og skal med det skaffe seg en ny skole-pc da den gamle er ødelagt. Den vil etter hva jeg vet ikke bli brukt til noe spilling som helst, stort sett bare internett, skriving og presentasjoner og sånne ting. kriteriene som stilles er: 13,3" eller 14" Bra batteritid maks 5000kr ellers står det ganske fritt har sett på et par stykker alt Asus U31JG . dette er så langt den beste jeg har kommet over (etter min mening) Packard Bell Easynote . Denne har jeg også sett på. Virker ganske bra og også ganske billig, men har ingen erfaringer fra Packard Bell. hvem av disse er best? noen andre dere kan ambefale? -spartakus- Lenke til kommentar
Kolrabi Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Utifra de 2 du viste, er Asusen best etter min mening Lenke til kommentar
Protest Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Er enig om at en av de to, så ville jeg kjøpt Asusen. Vær dog ops på at den ikke har DVD spiller. Det koster dog ikke så meget å få en slik ekstern, og DVD vil forsvinne mer og mer i de billigste og mest bærbare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå