Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gratulasjoner på Facebook

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Beklager, men nå måtte jeg nesten le. Du vil altså ikke ha gratulasjoner fra folk du ikke «kjenner»? Gjelder dette forumet også? Og real life?

Så hyggelig at jeg kan hjelpe deg med og le. Flott det. Bra at du finner glede i de små tingene.

Nei. Nei. Ja.

Hva er det egentlig og bli så sjokkert over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Herregud da! Har ikke sakt at det irriterer meg, jeg bare ser ikke poenget med det, og foretrekker at man ikke gjør det. Hvis noen gratulerer meg på fb går jeg da ikke rundt og irriiterer meg over den personen. Vennligst.

Slutt heller og irritere deg over det du. Altså, hva jeg synes om saken.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Ser ikkje problemet her eg. Gratulasjonar er hyggelig, uansett kva medie dei kjem gjennom. Personar eg har ein nærare vennskap til får kanskje gratulasjon andlete til andlete, eventuelt på telefon eller SMS.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns gratulasjoner over SMS er mye hygligere enn over Facebook, syns også det å få gratulasjoner over Skype betyr mer enn å få de på Facebook, vet ikke hvorfor men jeg syns det blir litt mer personlig. Pleier ofte å gratulere over Skype heller enn Facebook. Til nære venner går det som regel over SMS eller face-to-face hvis vi møtres den dagen. Men hvis vi begge er online på Skype samtidig tar jeg det gjerne der.

Jeg skal ikke si at Skype er objektivt bedre enn Facebook, men for meg føles det mer personlig.

Facebookgratulasjoner er bare så vidt verdt mer enn en mail fra Riot Games i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...