Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Beklager, men nå måtte jeg nesten le. Du vil altså ikke ha gratulasjoner fra folk du ikke «kjenner»? Gjelder dette forumet også? Og real life? Så hyggelig at jeg kan hjelpe deg med og le. Flott det. Bra at du finner glede i de små tingene. Nei. Nei. Ja. Hva er det egentlig og bli så sjokkert over? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hva er det egentlig og bli så sjokkert over? At du bruker tid og krefter på å irritere deg over noe så ubetydelig som at «feil folk» gratulerer deg på «feil sted». Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Herregud da! Har ikke sakt at det irriterer meg, jeg bare ser ikke poenget med det, og foretrekker at man ikke gjør det. Hvis noen gratulerer meg på fb går jeg da ikke rundt og irriiterer meg over den personen. Vennligst. Slutt heller og irritere deg over det du. Altså, hva jeg synes om saken. Endret 28. juli 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Ser ikkje problemet her eg. Gratulasjonar er hyggelig, uansett kva medie dei kjem gjennom. Personar eg har ein nærare vennskap til får kanskje gratulasjon andlete til andlete, eventuelt på telefon eller SMS. Endret 28. juli 2011 av Zeph 1 Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Selv viser jeg ikke fødselsdato på Facebook av den grunn at jeg ser på det som å skrive datoen inn i noens kalender uten at de har bedt om det. Jeg er ikke så viktig. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Syns gratulasjoner over SMS er mye hygligere enn over Facebook, syns også det å få gratulasjoner over Skype betyr mer enn å få de på Facebook, vet ikke hvorfor men jeg syns det blir litt mer personlig. Pleier ofte å gratulere over Skype heller enn Facebook. Til nære venner går det som regel over SMS eller face-to-face hvis vi møtres den dagen. Men hvis vi begge er online på Skype samtidig tar jeg det gjerne der. Jeg skal ikke si at Skype er objektivt bedre enn Facebook, men for meg føles det mer personlig. Facebookgratulasjoner er bare så vidt verdt mer enn en mail fra Riot Games i mine øyne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå