anaconda Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hei Jeg trener på trimsykkel 4 dager i uka. Bruker å trene ca 70-80 minutter på ukedager, i helgene trener jeg mellom 80-90 minutter. Da ligger jeg gjerne på rundt 80-85% av makspuls. Jeg begynte med den gamle trimsykkelen til mamma. Den ble ødelagt etterhvert. Jeg lånte mamma sin nye sykkel, en billig Benefit sykkel som koster rundt 2000 på Intersport. Bra sykkel, elektrisk motstand. Den blir veldig varm under trening og etter trening lukter det brent på rommet... Bestilte meg ny sykkel, og bestilte da denne: http://www.flust.no/trening/treningsapparater/spinning/proteus-4850-pro-trimsykkel/ Dette trodde jeg ville være et bra kjøp, og en sykkel som skulle holde lenge. 2 treningsøkter, så er sykkelen defekt... Spørsmålet mitt er: tåler ikke syklene min bruk? Er det å sykle i 80-90 minutter på middels motstand for hard bruk? Eller har jeg her bare vært uheldig med kvaliteten på sykkelen? Lenke til kommentar
Traxor Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 tror det ville vært bedre for deg å forhøre deg om slikt med ditt nærmeste trenings studio. kanskje tilomed få kjøpt noe igjennom dem, om den tillater. men etter det en skulle tro så skulle slike sykkler være lagd for å trenes på . så tror ikke problemet er for hardt bruk. men vet ingenting om slike sykler så du får høre med noen skyndige. så slipper det å (beklager uttrykket) gå deg på helsa løs ^^, Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Håper for guds skyld du reklamerer på den sykkelen, den skal absolutt tåle mer bruk enn to økter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå