Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

[Løst] Hvordan skaffe Mylar, Panda Film eller Foylon

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som kjenner til om det er mulig å skaffe Mylar, Panda Film eller Foylon i Norge? Hvis ikke Norge, er det noen som vet om online butikker i Europa?

Dette skal brukes til vekstrom med belysning. Spurte om noen hadde peiling på hagepraten.no men ble tipset at jeg burde spørre på dette forumet.

Har prøvd å google ganske lenge uten å finne noe. Alt jeg finner er i USA, Kina og Australia.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.designbelysning.no har mylar mener jeg å huske.

Flytter for øvrig tråden over i en bedre kategori.

Kjempe flott, endelig noen som vet noe info om dette. Hvis noen vet om Panda Film eller Foylon hadde det vært flott. Kan godt hende dette ikke selges i Norge.

Mylar kan brukes men er veldig lett å rive/bulke.

Lenke til kommentar

Det kjenner jeg ikke til.

Du kan høre på NorCan.org

Selv om de primært driver med illegale ting har de stor kompetanse på innendørsdyrking. Derfor er det det beste stedet å spørre tror jeg.

Er ikke akkurat det jeg skal dyrke nei, kan godt hende de har mer kjennskap til slike produkter. Får prøve der også.

Tusen takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Det kjenner jeg ikke til.

Du kan høre på NorCan.org

Selv om de primært driver med illegale ting har de stor kompetanse på innendørsdyrking. Derfor er det det beste stedet å spørre tror jeg.

Er ikke akkurat det jeg skal dyrke nei, kan godt hende de har mer kjennskap til slike produkter. Får prøve der også.

Tusen takk for hjelpen :thumbup:

Mylar og reflekterende plastikk får du kjøpt hos den norske nettbutikken http://www.hydroponi.no forøvrig også utstyr til innendørsdyrking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...