corsa91 Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hei Jeg er i Oslo nå og har klart å punktere ene dekket på bilen. Dekket er ca 1,5 år gammel. Vet dere hvor jeg kan tette det. Tenker på permanent tetting. Trenger tips fort. Helst billig som mulig Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Det finnes dekkverksteder i Oslo. De er selvsagt stengt i helgen. Om de kan reparere ditt dekk er avhengig av hvor hullet er. Er det på siden må du kjøpe nytt. Har du kjørt med det punkterte dekket må du kjøpe nytt. Små hull i selve kjøreflaten kan plugges. Husk at dekk er vesentlig for din sikkerhet (og andres). En reparasjon må gi et kjøresikkert dekk. Hvis du må bytte dekk må det være samme type som det andre dekket på samme aksel. Edit: Noen skivefeil Endret 23. juli 2011 av PerB Lenke til kommentar
corsa91 Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg har kjørt litt men den ble ikke helt tømt ut. Pumpet luft på den og da var den på litt over 1,5 Bar. Den skal være på 3.2 Bar. Hvor er det jeg får tettet. Er ikke godt kjent i Oslo Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Det finnes smange. Søk på Google eller Yahoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå