tarantell Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hei. Jeg skal starte f.eks starte speedometeret på itavisen.no kommer det ikke noe pop-up vindu, og det på geocities eller noen andre popup.... Vet noen hvorfor ddette kommer?? åssen kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 popup-drepere bør jo ikke stoppe it-avisens speedomenter siden dette ikke er en popup, men en respons på en aktiv forespørsel. Uten å ha gransket koden bak så regner jeg mad at de bruker javascript til å åpne vinduet. Har du deaktivert js? Lenke til kommentar
tarantell Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jeg har ingen popup killerere, og dette virket for noen dager siden men.... Åssen slår jeg på javascripts?? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det er jo en popup. De fleste popup-killere har en funksjon der man kan stille inn "Only kill unrequested popups" eller lignende. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 prøv å holde inne ctrl mens du trykker på linken. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hei. Jeg skal starte f.eks starte speedometeret på itavisen.no kommer det ikke noe pop-up vindu, og det på geocities eller noen andre popup.... Vet noen hvorfor ddette kommer?? åssen kan jeg fikse dette? Har opplevd det samme....... hvis du har en nyere versjon av Opera, kan det faktisk være den som blokkerer det; spesielt hvis du har på "block pop-ups"... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 hei. Jeg skal starte f.eks starte speedometeret på itavisen.no kommer det ikke noe pop-up vindu, og det på geocities eller noen andre popup.... Vet noen hvorfor ddette kommer?? åssen kan jeg fikse dette? Har opplevd det samme....... hvis du har en nyere versjon av Opera, kan det faktisk være den som blokkerer det; spesielt hvis du har på "block pop-ups"... I Opera(i alle fall i 7.11) kan man ha på "Block unrequested popups". Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 I Opera(i alle fall i 7.11) kan man ha på "Block unrequested popups".Takk, da lært jeg noe i dag også Har oversett den funksjonen totalt og har endret Accept/Refuse pop-up windows i Quick Preferences hver gang jeg trengte pop-ups... :oops: Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Bruk Adshield http://www.allstarss.com/store/download/AdShield.exe Det fjerner reklame og popups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå