The Crusher Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Heisann. Jeg bare lurer på hvordan man opptaterer firmware på en Corsair Force F40 40GB SSD. Og er det noen vits og gjøre det? Vil disken bli noe raskere? Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hei crazyjoey, Jeg har en vertex 2 SSD og regner med det er omtrent samme framgangsmåte. Jeg laster ned oppdateringsprogrammet, åpner det og velger oppdater. Resten går av seg selv.. Her er en guide: http://www2.corsair.com/software/Force%202.0%20Update/How%20To%20Force%20Series%20Firmware%20Update.pdf Oppdateringene forbedrer ytelsen ol. 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Hei Fade Takk for svar, skal testes ut. Lette etter guiden wn gang før, men fant den ikke.. kommer med tilbakemelding når det er gjort. Endret 30. juli 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Huh?? Fant den ikke? trykker du på linken i inlegget mitt over kommer du rett inn på den...en pdf-fil. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2011 Joda, jeg fant den der. Jeg mente at jeg hadde lett etter den engang før. Fant en pdf fil før en gang også, men fikk aldri lastet den inn pga en feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå