Hjelptilpc Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Hei Jeg har et problem Jeg startet min scooter og kjørte den til butikken, Der sto den 5 min, kommer jeg ut og da vil den ikke starte, slet veldig lenge, Fikk ikke start så jeg måtte trille den hjem. Det var noen par km og gå Da jeg kom hjem så prøvde jeg og starte men gikk ikke Sto opp dagen etterpå og da fungerte den igjen, da kjørte jeg litt og så stoppe jeg den. 1-2 timer etterpå prøvde og starte igjen, da var den lei.. Hvorfor ? Derbi atlantis 2007 modell. Håper noen kan gi meg noen tips om hva som kan være gærnt.. Endret 23. juli 2011 av Hjelptilpc Lenke til kommentar
Hjelptilpc Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 ingen smarte her ? Lenke til kommentar
Hjelptilpc Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 oook svar please Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Sjekket tennpluggen? Farge? Prøv en ny? Riktig olje og rett mengde på den? Har den god kompresjon? Lenke til kommentar
Vaka Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 sjekk pluggen, blås forgasseren ren og sjekk om det er drit i luftfilteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå