Gloms Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Kjøpte dette tastaturet på clas ohlson: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=158518977 Fikk til å koble det opp første gangen, når jeg så på bruksanvisningen. Tok ut den usb sticken som man skal sette i pcen og nå må jeg koble det opp på nytt. Har klart å rote bort bruksanvisningen og jeg husker ikke hva jeg skal trykke for å få de til å snakke sammen. Husker at det er noe med FN + ID knappen og at den USB sticken skal blinke et par ganger og litt sånn, men får det ikke til. Noen som har lignende tastaur som kunne hjulpet meg? Prøvde å finn bruksanvisningen på nett, men fant den ikke. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Ingen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Rart. Normale tastaturer innstalleres automatisk. Andre som har mistet kontakt med mottakeren, så pleier det å være en connect knapp på begge deler. Dessverre så er dette det store problemet med noname produkter. Det er umulig å finne support og ting for dem. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Prøvde å finne driver til tastauret og fant et forum med en kar som hadde samme problem som meg. Så nå vet jeg hvordan jeg får kobla de sammen.' Et annet problem jeg har erfart med tastauret er at det slår seg av veldig fort. Så f.eks en episode av family guy i dag, når episoden var ferdig var tastauret slått av. Da må jeg bort til pcen som er under tven og slå på den usb sticken igjen for å få lit i tastaturet igjen. Er det andre her inne som har samme tastaur som har samme problem og som kanskje vet løsningen? Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Hadde gått til Clas Ohlson og fått pengene tilbake. De har jo ikke engang oppgitt hvilken produsent det er fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå