Winniee Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kondolerer. Ufattelig trist... Lenke til kommentar
knegg Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 kondolerer so mykje. Fantastisk fint rosetåg i Oslo Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kondolerer. Stolt over å se hvordan landet har taklet denne ufattelige tragiske hendelsen. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg ønsker å sende varme tanker og min kondolanse til de pårørende. Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kondolerer til alle pårørende. Det er så mange følelser og så vanskelig å forstå for oss som står igjen. Dette er fryktelig trist. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kondolerer til alle de som har mistet noen og hele det norske folk. Ikke lett å finne ord for det jeg føler, men merkelig nok føler jeg hverken sinne, hat eller behov for hevn. Er bare oppgitt, trist og tom. Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Kondolerer, varme tanker og min dypeste medfølelse til alle de pårørende. Endret 26. juli 2011 av Flaav Lenke til kommentar
greiven Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Sender min dypeste medfølelse til alle som ble berørt av denne tragedien. Når jeg legger meg om kveldene har jeg et ønske om å våkne opp og tro at dette er en fæl drøm. Har felt noen tårer for de omkomne og savnede, og ikke minst for den grufulle og uvisse følelsen som litt over 70 familier sitter med i disse dager. Tenker stadig vekk at dette ikke er det Norge jeg vokste opp i, men man må vel bare innse at dette dessverre har blitt en del av realiteten i den vestlige verden. 3 Lenke til kommentar
jappadu Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mine tanker går til de direkte pårørende og hele Norge. Norge vil komme sterkere ut av dette! Lenke til kommentar
slippern Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ufattelig at dette skjedde og at det var en normann som gjorde det Mine tanker går til ofre og pårørende Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Vet ikke helt åssen ejg skal utrykke meg,men mine tanker å hjerte varme går til alle som er rammet av det som skjedde på utøya og i oslo. Har alle i hjertet mitt. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mine tanker går til alle døde, sårede og pårørende. Utrolig fint å se at Norge står samlet gjennom tragedien. Rørende å se alle hav av mennesker, lys og blomster. Stor skryt til Jens Stoltenberg, regjeringen og alle som hjalp til både i Oslo og på Utøya. Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Tankene mine går og har gått til de døde, skadde og alle pårørende, samt alle som har hjulpet til under denne katastrofen, både gjennom offentlige instanser og frivillig arbeid. Kondolerer. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Kondulerer til alle som er berørte i denne ulyken. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) ALT FOR mange ungdommer har blitt frarøvet livet. Alt for mange mødre og fedre mangler ungen sin nå. Alt for mange søsken gråter over tapet av søsteren eller broren sin. Alt for mange ungdommer blir aldri den samme igjen. Alt for mange! Kondolerer til alle direkte eller indirekte berørte. Det varmer å se varmen som vi gir til hverandre i disse dager, det varmer å se folk stå samlet mot fienden, som viste seg å være den største landssvikeren Norge mest sannsynlig har opplevd. Vi har overtaket, kjærligheten vinner til sist. God kveld til alle sammen, ta vare på dine nærmeste. Endret 26. juli 2011 av Larsenio 2 Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kondolerer til alle som har gjennomgått episodene på Utøya og i Oslo. Mine tanker går til ofrene og pårørende! Tenk at en mann kan gå så langt at han bomber sitt eget land og dreper masse mennesker bare får å få fram et kraftig eksempel ? Hvil i fred <3 Lenke til kommentar
Wolverinne Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Norge i sorg... Mine tanker går til de døde, skadde, pårørende og heltene som var med på redningsaksjonen.. Ufattelig at dette kunne skje i hovedstaden og senere ved min fredelige hjemby... Jeg kjenner heldigvis ingen av de døde, men jeg kjenner flere av de som var ute med båt før politiet kom til stedet. De ofret livene sine der de dro opp skadde fra vannet mens skuddene fløy rundt ørene på dem, jeg kjenner redningsmannskaper og krisehjelp som tok i mot disse ungdommene på sundvollen... Jeg er stolt over å kjenne dem, jeg er stolt over å være norsk i denne tiden når jeg ser hvordan hele landet står sammen i sorgen... http://youtu.be/I0T7Y5gLaW8 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Gir mine dypeste kondolanser til ofrene på Utøya og bomben i regjeringskvartalet. Det burde ikke væe lov at et så kaldblodig menneske skal drepe barn, ungdommer og voksne på den forferdelige måten. Hvil i fred! Lenke til kommentar
Capt. Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kondolerer til alle berørte! Lenke til kommentar
Hypex Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Kondolerer til alle pårørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå