DaddyDrunk Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Min dypeste medfølelse til alle berørte. Håper og se mange i rosetoget i Oslo idag! Lenke til kommentar
pute91 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg kondolerer til alle som har mistet noen. Vi er alle påvirket av dette og det er derfor viktigere enn noen sinne at vi står sammen om sorgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Var akkurat å tente et lys på domkirken. Utrolig sterkt. Kondolerer med alle involverte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Jeg vil uttrykke min kondolanse til hele norges befolkning, da vi alle er sterkt påvirket av denne katastrofen, men spesielt til de som har mistet familie og venner. Jeg håper at staten gror såpass med baller at de sperrer den sadistiske, komposthaugen av et menneske inne i et lite rom med myke vegger, resten av hans stakkarslige liv. Endret 25. juli 2011 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer Vet bare ikke hva mer jeg skal si :/ Lenke til kommentar
needless Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer så meget. En trist dag for oss alle, spesielt de pårørende. Mine tanker går til dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer Lenke til kommentar
Outcasted Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer til alle som er berørt, enten direkte eller indirekte. Var på Domskirken på lørdag etter jobb og la igjen en rose, uten at dette skulle hjelpe noen på noen måten, så jeg at det var flere der som la merke til at det ble gjort. Jeg ble spurt om jeg hadde mistet noen, og det har jeg ikke. Mannen takket for at jeg hadde tatt meg bryet med å komme og vise at vi står sammen. Jeg vil oppfordre alle til å gjøre noe lignende. Det er kanskje ikke stort, men for noen betyr det veldig mye. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolasjoner fra Bergen. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Min dypeste medfølelse sendes til alle de berørte. Vil gjerne sitere Martin Luther King jr med noen setninger: Mørke kan ikke drive ut mørke, bare lys kan gjøre det. Hat kan ikke drive ut hat, bare kjærlighet kan gjøre det. 1 Lenke til kommentar
TheBrowMan Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer til alle pårørende. Håper dere finne ro i livet tilslutt. Lenke til kommentar
triotec Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kommer aldri til å glemme det som har skjedd. Ufattelig at noen kan gjøre noe sånt. Kondolerer Lenke til kommentar
Namos Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer til alle de som er pårørende og rørt av denne triste og tragiske hendelsen.. Det er helt ubegripelig at noe sånt skal skje i et så fredelig og fint land som Norge... Jeg har ikke ord for dette.. Ikke alt kan beskrives med ord, men kun med følelser og tanker... Håper at Breiviken får det så fortjent som mulig... Lenge leve AUF sitt syn i politikk, fred, kjærlighet og omsorg ikke minst... Vi holder hendene sammen for alt og ingenting skal komme gjennom det norske befolkningsfellesskapet... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer til alle pårørende, mine tanker går ut til dere! Og ikke minst Breivikslekta! Det det sitter med nå må være helt forferdelig. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer till alle skadde og pårørende... :'( -Andreas Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg ønsker å benytte anledningen til å kondolere de som er direkte og indirekte berørt av denne forferdelige forbrytelsen. Lenke til kommentar
Halleball Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 jeg ønsker og Kondolere, til alle som har blitt berørt av dette. Vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Ufattelig tragisk. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer til alle de skadde, pårørende og etterlatte og alle som ellers er berørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå