carnilio Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer. For alle som er drept, savnet, eller såret, og alle deres pårørende. Hendelsene fredag påvirker oss alle, og dere er med i både håp og tanker. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer. Svært tragisk hendelse. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det er så trist. Det er nesten utenfor fatteevnen. Så mange mennesker, og så mange i en alder med så mye liv forann seg! Hele hendelsen er bare tvers igjennom fryktelig. Kondolerer til alle berørte... Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 De flotte ungdommene på Utøya var der for å lære å videreutvikle demokratiet vårt. Alle som prøver å skade et demokrati må være klar over at ethvert angrep, stort eller lite, bare vil gjøre at det vokser seg sterkere. Min kondolanse til alle som er berørt, er et utdrag fra Peter Gabriels sang om den sør-afrikanske demokratiforkjemperen Stephen Biko: You can blow out a candle But you can't blow out a fire Once the flames begin to catch The wind will blow it higher Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer. Ord blir fattige i slike situasjoner. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Mine dypeste kondolanser til alle som er berørt og ikke minst hele det norske folk! Det er helt ubegripelig at noe slikt har skjedd i det trygge lille Norge! :`( Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Klarer ikke å få frem mer enn kondolerer Ufattelig forferdelig gjerning... Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Min dybeste medfølelse og kondolance til alle pårørende. Hele min weekend er bare gået med 'ingenting', og at se nyheder, jeg gik mentalt fuldstændigt i stå. Det er aldeles ubegribeligt at nogle kan være så afstumpede at finde på at myrde næsten 100 primært børn med koldt blod. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer også, men kommer til å bli økset for dette; hva gjør denne tråden på gamer.no? Lenke til kommentar
Atrof Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer. Ufattelig at noe så grusomt og avskyelig har skjedd. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer. Hele helgen har vært som et ufattelig mareritt. Lenke til kommentar
Chataqua Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 (endret) Mine tanker går til alle berørte; etterlatte, pårørende, overlevende og hele Norge. Dere har min dypeste medfølelse i denne forferdelige tiden. Endret 25. juli 2011 av Chataqua Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer til alle som er rammet. Det som har skjedd er forferdelig og jeg tenker på dere. Til de som har opplevd dette grusomme og som sliter så vil jeg bare si: "Det er altid lys i enden av den lange tunnelen". Ikke gi opp, vi ønsker virkelig ikke å miste flere på grunn av den idioten. Lenke til kommentar
sun360 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Min dypeste medfølelse. Dette skjærer dypt i sjelen til hvert menneske. Mine tanker går ut til alle som er berørt av denne ufattelige tragedien. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Kondolerer så Utrolig mye hele Norge Er en trist dag i historien og håper alle kan finne det de søker for å komme seg gjennom dette. Skal hedre de døde i dag ved å gå i fakkeltog i stavanger. Kondolerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå