V?rbris Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer til alle de berørte. Ønsker og håper også at de skadede får all den hjelp de trenger, både den umiddelbare hjelp men også senere med god oppfølgning når triste, tunge og vanskelige minner dukker opp. 1 Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Helt ufattelig! Hele familien har fulgt med på dette fra morgen til kveld og vi er helt i ørska. Har ikke ord. Alle tanker går til ofrene og pårørende av den ufattelige tragedien. Synes dette diktet er ganske passende på en dag som dette. Stop all the clocks, cut off the telephone, Prevent the dog from barking with a juicy bone, Silence the pianos and with muffled drum Bring out the coffin, let the mourners come. Let aeroplanes circle moaning overhead Scribbling on the sky the message He is Dead. Put crepe bows round the white necks of the public doves, Let the traffic policemen wear black cotton gloves. He was my North, my South, my East and West, My working week and my Sunday rest, My noon, my midnight, my talk, my song; I thought that love would last forever: I was wrong. The stars are not wanted now; put out every one, Pack up the moon and dismantle the sun, Pour away the ocean and sweep up the woods; For nothing now can ever come to any good. 2 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer! Ufattelig trist. Mine varmeste tanker går til alle de som er rammet av denne tragedien. Lenke til kommentar
mGrytbak Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Dyp kondolanse til alle berørte og pårørende. Together we stand to preserve peace in this small country. Endret 17. september 2012 av mGrytbak Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Våre tanker går til de etterlatte og berørte. Dere har vår dypeste medfølelse. Håper dere får den hjelpen og støtten dere trenger for å komme igjennom sorgen etter denne ufattelige tragedien. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer. Utrolig trist det som har skjedd. Virker fortsatt helt uvirkelig at dette kunne skje i Norge. Våre tanker går til de pårørende og deres nærmeste. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Mine kondolanser til de pårørende og til hele det norske folk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer. Dette er så ufattelig trist, og helt unødvendig. Ta vare på minnene. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer til alle som har mistet sine kjære og bekjente i denne tragedien. Vi vil aldri glemme hva som skjedde 22.07.2011 Hvil i fred. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Mine kondolanser går til pårørende og alle andre som er berørt av denne tragedien som rammet Oslo og Utøya den 22. juli 2011. Vi kommer aldri til å glemme dere. Hvil i fred. Endret 24. juli 2011 av MartinF Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer til alle de som er rammet av denne tragedien, både de menneskene (i Oslo og på Utøya) som ble frarøvet livet i altfor tidlig alder, de som sitter hjemme i usikkerhet og venter på en status angående sine bekjente på hvorvidt de lever, er skadet eller er døde, og de som overlevde men som har vært igjennom en dødsangst man bare kan forestille seg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer. Ufattelig tragedie. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer, utrolig trist for alle i Norge dette her. Ufattelig at noe slikt kunne skje. Alle mine tanker går til de nærmeste pårørende. 1 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 I dag er det tid for gråt og ettertanke. I morgen skal demokratiet vårt bli enda bedre og sterkere. 1 Lenke til kommentar
Andrix Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det er så ubeskrivelig trist og feigt det som har skjedd. Har ikke ord.. kondolerer sterkt. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Ord strekker bare ikke til..... Fryktelig trist og leit dette.... Mine tanker går til alle foreldrene som har mistet det kjæreste de hadde i sine liv... Stakkars stakkars mennesker!!!!!! Lenke til kommentar
falz Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 jeg skjønner ikke at denne helgen skjedde...det finnes ingen ord som kan uttrykke det jeg føler (og dette er selv om jeg ikke personlig kjente noen som døde eller ble skadet). Trenger noen en klem eller to, så er jeg tilgjengelig.. og ikke minst, kondolerer :/ Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Kondolerer. Dette er helt meningsløst og surrealistisk. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Mine kondoleanser till alle berörte nordmenn i nabolandet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Vi er så få her i landet; hver falden er bror og ven. Vi har de døde med oss den dag vi kommer igjen. Mine tanker går til alle ofre og pårørende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå