fa2001 Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hvilken FSB får dere. Noen som klarar 200? Jeg har akkurat tatt livet av et slikt hovedkort, men det var ikke klokkinga tror jeg... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hvis du har abit hk så går det fint, men jeg med mitt asus A7N8X delux får jeg ikke mer enn 188,, tror jeg skal vedde for at det er noen som kommer til denne tråden og sier at pentiumen dems går i 400,, Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hvis du har abit hk så går det fint, men jeg med mitt asus A7N8X delux får jeg ikke mer enn 188,, tror jeg skal vedde for at det er noen som kommer til denne tråden og sier at pentiumen dems går i 400,, SÅ herlig med saklige poster. Uansett, dette teamet finnes det nok om på forumet, det er bare å søke litt. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Får 200fsb... etter Bios oppgradering... Tviler på at jeg greier mer.. Greide ikke 200 før... Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 ja du det har jeg lurt på hvordan oppgraderer man biosen,,,?? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 A7N8X er ikke hva en kan kalle et overklokkingsvennlig hovedkort... Du kan vel klare 200 hvis du har flaks. Kanskje mer hvis du bytter ut NB kjøler. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 A7N8X er ikke hva en kan kalle et overklokkingsvennlig hovedkort...Du kan vel klare 200 hvis du har flaks. Kanskje mer hvis du bytter ut NB kjøler. Jeg har hørt det med at asus ikke er så bra på overklokking... Men jeg hadde ikke tenkt å overklokke når jeg kjøpte det . Egentlig funker prosessoren bra til det meste u-klokka, men skulle gjerne hatt litt ekstra fart på video encodeing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå