LarsLarsLars Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg skal flytte til Drøbak (frogn kommune). Nermere bestemt Folkvang. Jeg syns det er vanskelig å finne noen som tilbyr noe bra internett her. Noen som har tips om noen bra internett leverandør her? Gjerne som også tilbyr tv. Verken Get eller Canal Digital kan tilby noe kabel tv her. Samt tror de som leverer gjennom kobbernettet (ADSL) leverer svært dårlig hastighet. Hjelp eller tips noen? Hilsen Lars Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 går sikkert også an å bestille internett og tv hver for seg. uanset, ønsker tips. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Hvor ligger Folkvang? Jeg bor i Drøbak, og har Internett fra Get. Naboen har Nextgentel. Skulle ikke være noe problem her. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 ligger mellom drøbak og E6. ca. 5 minutter fra drøbak sentrum. Den gamle veien til drøbak. Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 noen tips om leverandører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå