Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ingen eksistensiell forelskelse på VGS?

Anbefalte innlegg

Er det sant at det ikke eksisterer kjærlighet på VGS?

Jeg har aldri vært i noe forhold, og ser på filmer at de fleste er tenåringer, ungdommer, og er sammen. Men jeg har lest flere steder her, at kjærlighet og forelskelse ikke er verdt å tenke på når man går på VGS. Er dette sant?

Må jeg virkelig gå 3-4 år, kanskje 5 år, med de samme personene på skolen, uten å se grunn til å satse?

Hva gjøres etter VGS? I arbeidslivet? Når man har flyttet hjemmefra? Hvordan kan jeg få meg noen kjæreste overhodet i fremtiden, da, når forelskelse, kjærlighet, osv... ikke eksisterer på VGS overhodet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et forhold igjennom hele vgs. Det er kjærlighet på vgs.

Hva får deg til å tro det ikke er det?

Hvis du ser en sjans på å satse på ei jente så gjør du det!

Etter vgs går du ut i et arbeidsliv, der du møter som regel en gooooood del mere folk enn det du gjør på skola og hvordan du vil møte dem gidder jeg ikke å skrive fordi det er så utrolig mange måter du kan møte ei jente på.

Lenke til kommentar

10 av 13 jenter i min klasse på vgs har fast kjæreste. Mange har vært sammen i noen år allerede. Så vet du det.

Det betyr at det sjansen er liten, altså. Jeg forstår.

Jeg gjør et lite regnestykke her, sjansen for å få den kjæresten som er riktig for deg:

4,000,000 i Norge

2,000,000 av foretrukket kjønn

1,000,000 på din del av landet

115,000 i ditt fylke

15,000 i ditt ''området''

7,000 i ditt skoleområdet

700-1000 på din skole

400-500 av foretrukket kjønn

200-400 er ledig

25-37 går totalt på din linje og er i ditt ''miljø''

13-17 ledige, resten opptatt

4-7 føler interesse og gjensidighet for/med deg (interesser)

2-3 liker du

1-2 er din ''Perfect Match :love: ''

Hva synes dere om det regnestykke?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså, det er ikke noe mer enn at du ser en fin jente også introduserer du deg selv eller kanskje du har en venn som kjenner ho så han kan introdusere seg også prater dere litt sammen også kanskje hun viser interesse tilbake?

Funker ikke den jente tar du en annen en. Du må lete, ikke forvent at jenter går etter deg. Det er et fåtall jenter som går etter gutter. Det kan virke sånn ja, men som regel er det gutten som tar initiativ.

Lykke til. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det finnes så absolutt kjærlighet på videregående.

Jeg vet om mange av mine venners foreldre som ble kjærester på vgs. Jeg fant min store kjærlighet på videregående, og mange av mine venner har fått kjærester i løpet av u.skolen og vgs, som de har vært sammen med i årevis.

Kjærlighet eksisterer i aller høyeste grad på videregående.

Det er verdt å tenke på, og finner du noen du liker, så sats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...