Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Er det sant at det ikke eksisterer kjærlighet på VGS? Jeg har aldri vært i noe forhold, og ser på filmer at de fleste er tenåringer, ungdommer, og er sammen. Men jeg har lest flere steder her, at kjærlighet og forelskelse ikke er verdt å tenke på når man går på VGS. Er dette sant? Må jeg virkelig gå 3-4 år, kanskje 5 år, med de samme personene på skolen, uten å se grunn til å satse? Hva gjøres etter VGS? I arbeidslivet? Når man har flyttet hjemmefra? Hvordan kan jeg få meg noen kjæreste overhodet i fremtiden, da, når forelskelse, kjærlighet, osv... ikke eksisterer på VGS overhodet? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 23. juli 2011 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg hadde et forhold igjennom hele vgs. Det er kjærlighet på vgs. Hva får deg til å tro det ikke er det? Hvis du ser en sjans på å satse på ei jente så gjør du det! Etter vgs går du ut i et arbeidsliv, der du møter som regel en gooooood del mere folk enn det du gjør på skola og hvordan du vil møte dem gidder jeg ikke å skrive fordi det er så utrolig mange måter du kan møte ei jente på. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 I virkeligheten så har jeg lave sosiale ferdigheter og liten kunnskap om det sosiale og om jenter. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Gå ut sammen med noen kompiser da vel. Heng på mix. Den beste måten å bli sosial på er og være sosial. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2011 Jeg har ingen kompiser. Det er litt av poenget her. Det blir en ny start når jeg begynner på VGS. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Da skaffer du deg venner på vgs da. Det er ikke så utrolig vanskelig. Bare vær selvsikker og ta litt initiativ og være deg selv. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Hvorfor skal ting forandre seg på VGS? Ja, folk vokser opp og det blir mindre fjortiss-kjærlighet, men kjønnsorganene faller ikke av. 2 Lenke til kommentar
Minnie_ Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 10 av 13 jenter i min klasse på vgs har fast kjæreste. Mange har vært sammen i noen år allerede. Så vet du det. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Gjør det du føler for. Hvis du vil ha en kjøreste, så er det verd å skaffe seg en. Du vet ikke om det vil vare, og selv om det ikke gjør det, så er det verd erfaringen. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 10 av 13 jenter i min klasse på vgs har fast kjæreste. Mange har vært sammen i noen år allerede. Så vet du det. Det betyr at det sjansen er liten, altså. Jeg forstår. Jeg gjør et lite regnestykke her, sjansen for å få den kjæresten som er riktig for deg: 4,000,000 i Norge 2,000,000 av foretrukket kjønn 1,000,000 på din del av landet 115,000 i ditt fylke 15,000 i ditt ''området'' 7,000 i ditt skoleområdet 700-1000 på din skole 400-500 av foretrukket kjønn 200-400 er ledig 25-37 går totalt på din linje og er i ditt ''miljø'' 13-17 ledige, resten opptatt 4-7 føler interesse og gjensidighet for/med deg (interesser) 2-3 liker du 1-2 er din ''Perfect Match '' Hva synes dere om det regnestykke? 1 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Og du prøver å få dame ved hjelp av den holdningen? 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 1-2 er din ''Perfect Match '' Hva synes dere om det regnestykke? Eg trur det er langt fleire du kan leve saman med enn 1-2 personar. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, hvis du tar med de fra andre skoler også, kanskje. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2011 Hvordan får man seg da en kjæreste på VGS 1? Lenke til kommentar
krangel Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 10 av 13 jenter i min klasse på vgs har fast kjæreste. Mange har vært sammen i noen år allerede. Så vet du det. Shit, må suge for gutta! 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2011 Dere kan diskutere hverandres poster i PM eller i OFF-Topix-delen av forumet, da jeg spør om et konkret spm. og dere diskuterer hverandres poster. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Altså, det er ikke noe mer enn at du ser en fin jente også introduserer du deg selv eller kanskje du har en venn som kjenner ho så han kan introdusere seg også prater dere litt sammen også kanskje hun viser interesse tilbake? Funker ikke den jente tar du en annen en. Du må lete, ikke forvent at jenter går etter deg. Det er et fåtall jenter som går etter gutter. Det kan virke sånn ja, men som regel er det gutten som tar initiativ. Lykke til. Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det finnes så absolutt kjærlighet på videregående. Jeg vet om mange av mine venners foreldre som ble kjærester på vgs. Jeg fant min store kjærlighet på videregående, og mange av mine venner har fått kjærester i løpet av u.skolen og vgs, som de har vært sammen med i årevis. Kjærlighet eksisterer i aller høyeste grad på videregående. Det er verdt å tenke på, og finner du noen du liker, så sats. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 27. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2011 Men jeg blir nærvøs foran jenter som ser bra ut, liksom... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Finn ei stygg jente. Har Wendelinho byttet bruker igjen? Endret 27. juli 2011 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå