Gå til innhold

Anbefalinger av ny pc til variert bruk

Anbefalte innlegg

Jeg skal i militæret om 3 uker, og sitter nå kun med en gammel skole-pc..

Må innrømme at jeg vet lite hva forskjellige komponenter gjør etc, så vanskelig å si hvilke specs jeg er ute etter.. Men en god pc vil jeg kalle det. Bruker pc mye, og kan se for meg at det blir endel gaming i militæret så trenger en pc som takler det! Veldig keen på å spille nye Battlefield (spiller kun spill på ps3 for øyeblikket) etc. Ikke større skjerm en 15 tommer, så jeg lett kan frakte den med meg på perm. Har opp mot 12K å bruke, men legger meg gjerne på 10K.

Hvordan er Mac til å game med? (liker designet og brukervennligheten.. (A))

Tar imot alle forslag! Og link gjerne til sider hvor man kan velge å opp-/nedgradere komponenter når man setter sammen pc'en.

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MSI GT683

Dobbelt så raskt skjermkort som Masheens forslag, som er det mest avgjørende under gaming, og en rask firekjerner fra Intel.

Denne vil garantert kjøre BF3, men ikke forvent å kjøre det på maks grafikk på en laptop. Det vil derimot se bedre ut enn på en gammel PS3.

Mac er elendig til å game med, de har for svake grafikkort til å spille noe særlig med og kjøleløsningene gjør at hele maskinen vil senke ytelsen for å ikke overopphete. For ikke å glemme at du må ut med ekstra penger for windows-lisens som ikke følger med, og at du ikke kan kjøre OSX samtidig som du kjører windows for å game, så du må velge når du starter opp om du vil være i "game-mode" eller "mac-mode". Etter å ha installert windows og fikset dualboot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...